Beantwoord

Abonnement verlengen + nieuwe simkaart

  • 9 January 2020
  • 2 reacties
  • 456 Bekeken

Ik heb sinds bijna 2 jaar een abonnement bij Simpel. Ik betaal € 10- in de maand voor 5GB, onbeperkt bellen en 1000 sms'jes. Nu is de vraag van Simpel of ik wil verlengen. Bij het nieuwe 2 jarige abonnement zal ik € 10- moeten betalen voor 4GB, onbeperkt bellen en 500 sms'jes. Ik zal er dus op achteruit gaan. Moet ik wel mijn abonnement verlengen of loopt deze gewoon door tegen de oude voorwaarden wanneer ik dit niet doe? En kan ik dan op elk moment opzeggen of werkt dit ook niet zo?

Daarnaast heeft mijn sim-kaart de laatste tijd kuren en zal ik graag een nieuwe willen alleen vind ik het raar dat hier dan €15 - voor wordt gevraagd terwijl ik bijna 2 jaar klant ben. 

 

Ik hoor graag of jullie me in ieder geval met het eerste kunnen helpen. Het tweede geval zal iets zijn voor Simpel hoewel ik dit wel belachelijk vind. 

 

Mvg,

 

JB1996

icon

Beste antwoord door Ilan 10 January 2020, 10:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi JB,

Dank je wel voor je privébericht.

Ik heb je zojuist een nieuwe simkaart gestuurd, je kunt hem binnen 2 werkdagen verwachten.

Ik wens je een fijn weekend!

Ilan

Reputatie 3
Badge +8

Goedemorgen JB,

Erg leuk dat je je abonnement wilt verlengen.

Mijn collega Tess heeft een soortgelijke vraag hier beantwoord. Wellicht geldt dit ook voor jou.

Over je simkaart: Kan je me via een privébericht je mobiele telefoonnummer sturen? Dan stuur ik je eenmalig een gratis vervangende simkaart op.

 

Groetjes en een fijn weekend!
Ilan

Reageer