Beantwoord

Bellen vanuit NED naar een land binnen Zone 1

  • 17 May 2019
  • 2 reacties
  • 1418 Bekeken

Hallo Simpel! Ik heb een vraagje over bellen naar een land dat op jullie website staat onder Zone 1 (Finland). Daarbij staat dat ik vanuit Nederland kan bellen naar dat land met mijn belminuten en dat wanneer die op zijn, kosten gerekend worden. Nu zag ik dat er een aardig bedrag van mijn rekening is geschreven, terwijl ik nog belminuten over had. Op de factuur staat dit bedrag bij bellen naar dat land. Dit gaat over vorige maand, ik heb in mijn bundel 60 belminuten en ik heb 43 minuten naar een land in Zone 1 gebeld en daarnaast in totaal nog ongeveer 5 minuten naar nationale nummers. Ik zou graag willen vragen of u wat meer informatie over kan geven. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag! Groetjes, Lisa
icon

Beste antwoord door Joachiem 18 May 2019, 11:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Lisa en welkom op de community!

Bellen vanuit Nederland naar het buitenland brengt kosten met zich mee. Hoeveel, dat kun je vinden op de tarievenlijst door hier te klikken.

Ben je in het buitenland in zone 1 en bel of sms je naar Nederland of een ander land in zone 1? Dan gaan sms'jes en belminuten van je bundeltegoed af. Als de bundel op is betaal je hetzelfde buitenbundeltarief als wanneer je in Nederland zou zijn.
Ben je zelf in Nederland en bel of sms je naar een buitenlands nummer? Dan vallen de belminuten en sms'jes standaard buiten de bundel, en betaal je het buitenbundeltarief. Óók als dat land in zone 1 zit.

Vanuit hier heb ik geen inzage in je gegevens. Als je meer informatie wil kun je altijd even contact opnemen met ons door hier te klikken.

Groetjes Joachiem
Dankjewel! Ik weet genoeg zo 🙂

Reageer