Beantwoord

bericht plafond bereikt door (niet verzonden) SMS

  • 14 April 2019
  • 1 reactie
  • 393 Bekeken

Hallo,

Vanochtend 2 SMS'jes willen sturen naar mijn broer in het Buitenland. In beeld zie ik bij beide SMS'jes 'niet verzonden. Tik om het opnieuw te proberen.'
Ik heb het niet geprobeerd om opnieuw te verzenden, ik zag dat bericht pas later, toen ik een sms'je kreeg van Simpel, dat ik mijn plafond had bereikt.
Kijk ik naar de details van het gebruik, zie ik dat er vanochtend zogezegd 24 sms'jes zijn 'gestuurd' naar mijn broer, terwijl er dus geen 1 echt verstuurd is. (telkens zit er iets meer dan een minuut tussen, zo'n 1:06/1:07) Hoe kan dit?
Daarnaast maak ik mij zorgen als de volgende maand in gaat. Aangezien dit gebeurd zonder dat ik feitelijk iets op mijn telefoon doe en dit alleen maar gestopt is omdat ik een plafond heb ingesteld ben ik bang dat dit straks weer gewoon verder gaat.
Kunnen jullie dit voor mij nakijken? Het zou fijn zijn als dit niet in rekening gebracht kan worden, maar ik maak me vooral zorgen over de volgende maand die over 4 dagen in gaat.

Ik snap dat jullie hiervoor mijn gegevens nodig hebben, die laat ik niet graag achter op een forum. Ik hoor graag hoe ik dit aan jullie het beste kan voorleggen.

Grt,
icon

Beste antwoord door Ilan 15 April 2019, 11:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Thomas,
Welkom op onze community!

Heb je al op je persoonlijke Mijn Simpel pagina gekeken naar je verbruik? daar zie je exact wat er is afgeschreven en daadwerkelijk verstuurd is.

Wij hebben inderdaad je gegevens nodig om je persoonlijk verder te helpen. Je kunt ons het beste hiervoor bereiken door contact met ons op te nemen.
Onze klantenservice kan met je meekijken en samen met jou tot een oplossing komen.

Groet,
Ilan

Reageer