Beantwoord

Bevestigen van de wijziging van een bundel

  • 11 mei 2020
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Ik wil de bundel wijzigen met een hogere bundel en onbeperkt bellen.

Ik kan wel het vinkje zetten bij “Ik heb deze informatie gelezen en bevestig deze wijziging", maar Wijziging bevestigen blijft grayed out.

 

Het is de bundel van mijn moeder, die zit in Corona isolatie, snapt niks van bundels en ik kan dus ook niet bij de telefoon. Ik heb wel haar toestemming in een app om dit allemaal aan te passen. Zonder telefoon is het wel heel erg geïsoleerd, kunnen bellen is een noodzaak

icon

Beste antwoord door Sanne 13 mei 2020, 09:24

Hallo Xandra,

 

Als “Wijziging bevestigen” op grijs blijft staan, dan is een deel van de informatie nog niet ingevuld. Je kiest eerst een bundel, daarna krijg je de extra opties zoals onbeperkt bellen en als laatste de internetsnelheid. Vaak staat de internetsnelheid al op 4g geselecteerd, maar het kan zijn dat je deze apart moet selecteren. Mogelijk is dit de reden dat het nu niet lukt om het abonnement aan te passen. Je vinkt als laatste akkoord met de voorwaarden, en dan kan je de wijziging bevestiging.

 

Groet, Sanne

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7

Hallo Xandra,

 

Als “Wijziging bevestigen” op grijs blijft staan, dan is een deel van de informatie nog niet ingevuld. Je kiest eerst een bundel, daarna krijg je de extra opties zoals onbeperkt bellen en als laatste de internetsnelheid. Vaak staat de internetsnelheid al op 4g geselecteerd, maar het kan zijn dat je deze apart moet selecteren. Mogelijk is dit de reden dat het nu niet lukt om het abonnement aan te passen. Je vinkt als laatste akkoord met de voorwaarden, en dan kan je de wijziging bevestiging.

 

Groet, Sanne

Reageer