Beantwoord

deblokkeren voicemail na blokkade

  • 21 July 2019
  • 4 reacties
  • 2124 Bekeken

Ik heb te vaak een verkeerde pincode ingevoerd en nu kan ik voicemail niet meer beluisteren. ik heb de pincode al veranderd in de app maar weet nu niet wat ik moet doen om m te deblokkeren en dan met de pincode opnieuw proberen.
icon

Beste antwoord door Ilan 22 July 2019, 10:33

Bekijk origineel

4 reacties

Badge

Beste, ik kreeg een blokkade omdat mijn limiet overschreden was. Na een betaling van 80 euro is de blokkade op geheven. Nu krijg ik een factuur van 107 euro en zie nergens de betaalde 80 euro terug. Ik heb 666 mb teveel verbruikt. Is dat 187 euro? Als de incasso is gedaan vorder ik het bedrag terug. Dit klopt niet.

Reputatie 2
Badge +4

@Hans Prins Jouw laatste bericht is een beetje off-topic, maar ik heb jouw zojuist een antwoord onder jouw post over de extra kosten geplaatst.

Een mooie dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Jasper

Simpel

Reputatie 3
Badge +8

Hi beantwoorders! 

 

Inmiddels is deze procedure gewijzigd. Je kunt jouw voicemail pincode zelf wijzigen via de Mijn Simpel pagina > Sim & Instellingen. Let op: dit kan alleen vanuit Nederland. In het buitenland kun je deze pincode niet wijzigen. Meer lees je op deze website.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Renee.
Welkom op de community!

Het beste is om even contact met ons op te nemen, omdat ik je via de community niet kan helpen verzoek ik je ons even te bellen, dit doe je door op deze link te drukken.
Wij kunnen je dan verder helpen en je voicemail te deblokkeren.

Groet,
Ilan

Reageer