Beantwoord

slechte Dekking

  • 24 September 2022
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Badge

In huis (Winschoten) heb ik geen dekking en in plaatsen als Termunten buiten ook geen bereik.

 

Met mijn Simyo simkaart en de kon simkaart van mijn vrouw volledig bereik.

 

Kan het aan de simkaart liggen of ligt het echt bij Simpel? Want dan moet ik helaas opzoek naar een nieuwe provider. 

icon

Beste antwoord door Mila 26 September 2022, 17:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedenavond @dinkys,

Welkom op onze Community!

Vervelend om te lezen dat je verbinding problemen hebt met je Simpel abonnement. Het is lastig te zeggen of het probleem aan de simkaart ligt of wellicht aan het netwerk. Als je naar deze topic gaat, krijg je enkele opties te zien die je wijzer kunnen maken. Als dit niet werkt, wil ik je toch vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat we een kijkje kunnen nemen in je abonnement.

Succes. :)

Groetjes,

Mila

Badge

Ik heb de link bekeken en thuis wat testjes gedaan.

Mijn moeder en zus hebben beide ook Simpel en ook bijna geen bereik op de plaatsen waar ik problemen onder vind. Met mijn Simyo (kpn) simkaart heb ik volledig bereik op deze plaatsen.

Simpel (T-Mobile) zal ik helaas moeten verlaten en overstappen op een Simyo abonnement.

Bedankt voor de informatie en reactie.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @dinkys,

 

Jammer dat je overstapt, maar begrijpelijk in dit geval!

Ik wens je veel plezier bij de nieuwe provider.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer