Beantwoord

HELP ik kan niet meer bellen of gebeld worden

• 22 februari 2020
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Sinds vorige week kan ik ineens niet meer bellen of gebeld worden. Als ik iemand bel, gaat de telefoon niet eens over. Of ik krijg na een halve minuut ineens een heleboel gekraak en gekras te horen. Als mensen mij proberen te belken krijgen ze of geen bereik, de voicemail of gekraak te horen. 

Ik heb de simkaart in een andere telfoon gestopt. Zelfde probleem. Klantenservice gebeld. Nieuwe sim ontvangen

Vanmorgen sim erin gedaan, geactiveerd en nu na een paar uur gecheckt. Zelfde problemen. 

Mijn partner zit ook bij simpel, die heeft de afgelopen dagen ook dit probleem. We zijn beide afgelopen jaar klant geworden bij simpel. 

We waren best tevreden. Waar kom dit door? Is er een mast in de buurt stuk? 

We wonen in Apeldoorn. Oja en de telfoon is een iphone. 

icon

Beste antwoord door Phil 25 februari 2020, 13:02

Hi @Susan!

Balen dat de nieuwe simkaart geen oplossing heeft gebracht zeg!

Heb je de suggestie van @Snowboard uitgevoerd? Indien het bereik op je thuislocatie in orde is wil ik je vragen om opnieuw contact met ons op te nemen zodat we samen verder kunnen kijken naar hoe we de situatie kunnen verbeteren of oplossen.

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9

We waren best tevreden. Waar kom dit door? Is er een mast in de buurt stuk? 

We wonen in Apeldoorn. Oja en de telfoon is een iphone. 

Omdat Simpel gebruik maakt van het T-Mobile netwerk kun je bijvoorbeeld kijken op de Storingskaart.

Reputatie 1
Badge +5

Hi @Susan!

Balen dat de nieuwe simkaart geen oplossing heeft gebracht zeg!

Heb je de suggestie van @Snowboard uitgevoerd? Indien het bereik op je thuislocatie in orde is wil ik je vragen om opnieuw contact met ons op te nemen zodat we samen verder kunnen kijken naar hoe we de situatie kunnen verbeteren of oplossen.

Groetjes,

Phil

Reageer