Beantwoord

Hoelang voicemail bewaren

  • 24 March 2020
  • 7 reacties
  • 1039 Bekeken

Badge

Hoe lang wordt je voicemail bewaard nadat je deze hebt opgeslagen(cijfer 3), ook als je een 2e of derde keer opslaat?

icon

Beste antwoord door Houscouss 25 March 2020, 16:08

Bekijk origineel

7 reacties

Badge

Thnx Houssam :)

Badge

Dat zou super zijn!

ik hoor graag van je Houssam.

jij ook nog een prettige dag gewenst.

Grtz , Erwin

Badge

Hoi Houssam,

super bedankt tot zover :)

ik hoor graag jouw bevindingen wat betreft jouw nieuwsgierigheid ;)

ik hoor graag weer van je.

groetjes, Erein

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Erwin,

Welkom op onze Community!

Jouw vraag wordt in deze topic deels beantwoord. Een opgeslagen bericht wordt dus 3 dagen lang bewaard. Indien je het bericht een later moment opslaat, is mijn eerste ingeving dat het bericht opnieuw weer 3 dagen lang wordt bewaard vanaf dat moment gerekend.

Groetjes,

Houssam

Reputatie 2
Badge +7

No problemo! :grin:

Wél heb ik nog voor de zekerheid hier intern gevraagd hoe het hier nou precies mee zit. Zodra ik wat meer weet, kom ik er uiteraard nog even op terug!

Nog een plezierige dag gewenst! Groetjes,

Houssam

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Erwin_Loo,

Zoals afgesproken heb ik het verder uitgezocht en zoals ik hem begrijp zijn de instellingen in de voicemail server als volgt:
- Wanneer een nieuw voicemail bericht is achter gelaten heb je tot 10 dagen de tijd om deze te beluisteren.
- Wanneer een bericht is afgeluisterd heb je 3 dagen om deze nogmaals te beluisteren. Dit termijn wordt niet verlengt zodra je hem nogmaals beluistert/bewaard.

Nu ben ik toch wel nieuwsgierig geworden en ga ik zelf even proberen wat er gebeurd wanneer ik een voicemailbericht 2 dagen na elkaar bewaar om na te gaan of het ook echt zo is.

Groetjes, 

Houssam

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Erwin_Loo goedemiddag,

Zoals beloofd heb ik zelf nog even gecheckt hoe het zit met het bewaren van voicemailberichten op verschillende momenten. Zoals in mijn vorige bericht vermeld, wordt een beluisterde voicemailbericht dus nog 3 dagen bewaard om opnieuw te beluisteren. Wanneer je een voicemailbericht vervolgens opnieuw beluisterd en bewaart, veranderd er niets in de bewaartermijn. Vanaf het moment van eerste keer beluisteren/bewaren, is het voicemailbericht vanaf dan dus nog voor 3 dagen te beluisteren.

Dit heb ik van het weekend zelf kunnen testen met 2 ingesproken voicemailberichten welke ik op zaterdag en zondag los van elkaar heb bewaart na de berichten op vrijdag al te hebben beluisterd. Dit heeft dus geen invloed gehad, beide berichten waren afgelopen maandag eind van de dag niet meer in mijn voicemailbox. Toch weer wat nieuws mogen leren, dank daarvoor! :grin:

Groetjes,

Houssam

Reageer