Beantwoord

Ik kan geen premium sms versturen

  • 8 April 2019
  • 7 reacties
  • 4659 Bekeken

Ik kon eerst niet sms'en naar een commercieel nummer voor een prijsvraag. Dit kwam omdat mijn premium sms functie op 'uit' stond. Deze heb ik vervolgens op 'aan' gezet en vervolgens verstuurde de sms'jes wel. Maar bij iedere SMS die verstuurde kreeg ik een SMS bericht van simpel dat ik deze functie nog geblokkeerd had. Echter zijn de sms'jes wel in rekening gebracht. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Ilan 10 April 2019, 13:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Esther,
Welkom op onze community!

Wat vervelend dat er smsjes in rekening zijn gebracht.

Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan, zie ik niet hoe het bij je is ingesteld.

Wanneer je premium SMS aan hebt staan op je persoonlijke pagina, kan het ook zijn dat je mobiele nummer op de site van Payino voor deze dienst is geblokkeerd.
Als je naar https://www.payinfo.nl/gaat en je mobiele nummer en wachtwoord invoert, deze ontvang je via de site, zie je de status van je abonnement en kan je de instellingen aanpassen.

Om je verder te kunnen helpen met de reeds verstuurde smsjes en een eventuele vergoeding adviseer ik je om contact met onze klantenservice op te nemen. Je kunt ons hier bereiken.

Groet,
Ilan
Dit probleem heb ik ook terwijl alle instellingen kloppen en niet geblokkeerd zijn.sms word verstuurd en krijg daarna sms van simpel dat premium sms uit staat terwijl dit niet is!heb ook kosten gekregen en word er eerst over coulance gepraat voor de in rekening gebrachten smsjes en daarna word dat ingetrokken en word je afgewimpeld dat je maar bij je buren of kennissen een telefoon moet lenen!werd smorgens netjes geholpen door een mevrouw en als t niet werkte moest ik smiddags terug bellen en gingen ze het uitzoeken aangezien er dan wat anders aan de hand was.maar smiddags kreeg ik dus iemand die t woord klant niet kent en t totaal niet boeide en moest maar ergens een telefoon lenen van iemand. Jammer dat dit soort mensen daar op de klantenservice werkt en nu dus moet betalen voor iets wat ik niet gekregen heb en nog steeds niet een premium sms kan versturen! Nog een paar maanden loopt mn contract en dan zien ze mij iig niet meer bij simpel. Mvg
Helaas werkt de premium functie bij mij ook niet. Alles staat aan, mijn nr is niet geblokkeerd bij Payinfo. Wél wordt het in rekening gebracht bij mijn abonnement, terwijl ik niks ontvang. Hoe kan dit?
Reputatie 3
Badge +7
Hi @asromalato , vervelend dat het niet werkt!

Als de instellingen goed staan, er geen blokkade actief is, je wel verbinding hebt maar het toch niet lukt om premium sms'jes te ontvangen, dan willen we graag verder onderzoek doen.

Kan je contact met ons opnemen?
Ik heb ook hetzelfde probleem, als hierboven
Sms word wel verstuurd.
Krijg daarna een sms van simpel dat premium sms is geblokkeerd.
Maar is wel 3 keer in rekening gebracht...

Reputatie 2
Badge +8
Hi @Jeroen 17778 wat onaangenaam dat je er ook last van hebt. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze klantenservice door hier te klikken. Zij kunnen samen met je kijken waar het probleem ligt en naar een oplossing toe werken.

Groetjes Joachiem

Reageer