Beantwoord

ik kan het algemene politienummer 0900-8844 niet bellen, 0900 blokkade staat uit

  • 22 January 2020
  • 4 reacties
  • 5151 Bekeken

Heel simplel, wanneer in 0900-8844 wil bellen wordt het contact verbroken, mijn simkaart ook met andere toestellen geprobeerd met hetzelfde resultaat. Blokkade van 0900 entertainment nummers staat uit en volgens mij valt het landelijke politienummer daar toch echt niet onder.

icon

Beste antwoord door Joachiem 23 January 2020, 11:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hallo!

 

Ik kan inderdaad ook de politie niet bellen op het 0900 nummer van de politie.

Ik heb een plafond ingesteld van 10 euro dus dat zou moeten lukken als ik deze post lees.

 

Enige hulp? 

Goedemiddag,

Of het lukt hangt ook af van hoe hoog je abonnementskosten zijn. Met het Plafond stel je namelijk een maximumbedrag per maand in voor je gehele abonnement, daar dragen je abonnementskosten ook aan bij. Kort gezegd; als je Plafond op € 10,00 staat en je vaste abonnementskosten zijn ook € 10,00, dan bereik je met je vaste abonnementskosten het ingestelde limiet al en kan je geen extra kosten meer maken. In dat geval kan je het Plafond tijdelijk verhogen of uitschakelen zodat je wel weer extra kosten kan maken.

Hallo!

 

Ik kan inderdaad ook de politie niet bellen op het 0900 nummer van de politie.

Ik heb een plafond ingesteld van 10 euro dus dat zou moeten lukken als ik deze post lees.

 

Enige hulp? 

Hoi,

Bel dan met 0343 57 8844 dat is het nummer achter 09008844

Reputatie 2
Badge +8

 Hoi @JanJopie leuk dat je ons gevonden hebt en hier een bericht achter hebt gelaten. Voor het nummer 0900-8844 worden zeker kosten in rekening gebracht, namelijk 2,80 cent per minuut met een starttarief van 0,51 cent. Als je je plafond wat ruimer instelt via https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten dan kun je kosten buiten de bundel maken en dus succesvol bellen naar dit nummer vanaf Simpel gezien. Bedankt voor je tijd en kijk gerust nog even verder hier.

Groetjes Joachiem

Reageer