Beantwoord

Kan ik mijn Bundel veranderen na einddatum.

  • 1 December 2019
  • 2 reacties
  • 250 Bekeken

Hallo, mijn abonnement is een paar maanden geleden al ‘verlopen’, maar ik gebruik nog altijd dezelfde actie uit 2017. Ik betaal nu €7,50 per maand voor 1GB, 100 minuten bellen en onbeperkt sms'jes sturen.

Ik zie nu advertenties staan dat ik nu voor hetzelfde geld (€7,50) 2GB, 250 belminuten en 500 SMS'jes kan krijgen, dit zou ik liever hebben.

Ik heb geprobeerd om mijn abonnement hier naartoe te veranderen, maar als ik via ‘Bundels wijzigen’ mijn bundel wil wijzigen naar dit programma, kost dit ineens €10,00 in plaats van €7,50. Waarom kan ik niet de bundel van €7,50 aanklikken?

icon

Beste antwoord door Snowboard 2 December 2019, 08:23

Bekijk origineel

2 reacties

Badge

Naar mijn mening omdat Simpel alleen maar uit is op nieuwe klanten, en de trouwe klanten kunnen dit nafluiten.. rrrrraaaarrrr.

Reputatie 6

@marjoleinjk goedemorgen.

 

Controleer eens door in te loggen op jouw (computer) Mijn Simpel, tabblad abonnement - verlengen - of je dan kunt kiezen uit interessante actie bundels.

Je gaat dan eigenlijk een nieuw abonnement aan maar hebt geen administratiekosten 

Het kan zijn dat er volgend jaar nog gunstigere aanbiedingen komen, maar dat is afwachten. 

Reageer