Beantwoord

Kan ik wisselen naar de aanbieding met dubbele data?

  • 8 June 2021
  • 4 reacties
  • 328 Bekeken

Hoi,

Op het moment betaal ik 10 euro voor 5gb. Op het moment is er een aanbieding van 8gb voor 10 euro. Kan ik wisselen naar deze aanbieding? Alvast bedankt.

Mvg Thijs

icon

Beste antwoord door Karin303 8 June 2021, 19:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Als je kunt verlengen en dat kan 6 maanden voor je huidig abonnement afloopt, dan kun je kiezen voor het abonnement van 8Gb voor 10 euro…Als je nog niet kunt verlengen dan kan het helaas niet

 

Klootn ja

Ja bespottelijk is dat. Nieuwe klanten (die misschien zo weer weglopen) krijgen 8Gb voor €10,00 en vaste klanten die al jaaaaren klant zijn krijgen slechts 5Gb. Simpel, doe er eens wat aan om die vaste klanten te belonen ipv nieuwe zieltjes winnen. En dan dat verhaal dat je een half jaar voordat je abonnement afloopt wel kan wisselen…….. waar slaat dit op, 2 jaar is 2 jaar. Nogmaals, beloon vaste klanten met zo'n aanbieding!

Reputatie 6
Badge +9

5GB is ook een aanbieding geweest normaal kreeg je 4 GB voor 10 euro. Er komen steeds andere aanbiedingen waar vaste klanten ook gebruik van kunnen maken...Maar het is niet zo dat je kunt blijven wisselen tussen de aanbiedingen.Wil je niet verlengen 6 maanden van tevoren dan ben je dat niet verplicht en wacht je gewoon 2 jaar....

Reageer