Beantwoord

Kosten buiten de bundel, hoe kan dit?

  • 7 april 2019
  • 1 reactie
  • 758 Bekeken

Beste.
ik krijg net een mail dat ik €50 boven mijn bundel zit?maar ik kreeg vanochtend deze app! Wat is hier aan de hand? Hoe kan dit? Ik zit thuis en op mijn werk op wifi en heb alleen geappt vandaag! Ik wil mijn abbonnement nu opzeggen of wijzigen, dit kan echt niet dat de kosten in 1 dag €50 zijn!

icon

Beste antwoord door Robert 8 april 2019, 11:48

Hi,

Welkom op onze community.

Je kan in vele smartphones een instelling aan hebben staan die ervoor zorgt dat de telefoon overschakelt naar mobiele data op het moment dat het wifi signaal zwakker is dan het signaal van het mobiele netwerk.
Bij iPhone heet deze instelling "wifi-assistentie" en staat deze standaard aan tenzij jij hem zelf uitzet. Het zou zo kunnen zijn dat deze instelling bij jou ook aan staat.
Hierdoor kan het zo zijn dat je via het mobiele netwerk geïnternet hebt.

Je kan een plafond instellen om te voorkomen dat je buiten je bundel gebruikt. Ook kan je als je data op is mb-aanvullers bestellen.
Mocht je hier meer over willen weten, kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat we met je klantgegevens hier wat dieper in kunnen duiken en ook je verbruik kunnen bekijken.

Groeten, Robert
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi,

Welkom op onze community.

Je kan in vele smartphones een instelling aan hebben staan die ervoor zorgt dat de telefoon overschakelt naar mobiele data op het moment dat het wifi signaal zwakker is dan het signaal van het mobiele netwerk.
Bij iPhone heet deze instelling "wifi-assistentie" en staat deze standaard aan tenzij jij hem zelf uitzet. Het zou zo kunnen zijn dat deze instelling bij jou ook aan staat.
Hierdoor kan het zo zijn dat je via het mobiele netwerk geïnternet hebt.

Je kan een plafond instellen om te voorkomen dat je buiten je bundel gebruikt. Ook kan je als je data op is mb-aanvullers bestellen.
Mocht je hier meer over willen weten, kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat we met je klantgegevens hier wat dieper in kunnen duiken en ook je verbruik kunnen bekijken.

Groeten, Robert

Reageer