Beantwoord

Na binnenkomen voicemail geen melding

  • 15 December 2019
  • 4 reacties
  • 1515 Bekeken

Badge

Beste simpel,

 

Sinds ik bij jullie zit kan ik wel voicemail berichten ontvangen, maar ik krijg geen melding dat er een voicemail binnen is. Erg vervelend, want zo weet ik nooit of iemand iets inspreekt of niet. Ik heb het al geprobeerd op te lossen door mijn voicemail in de app een keer uit te zetten en nu weer aan, maar ook dit werkt niet.

 

Hebben jullie hier een oplossing voor, want dit is erg vervelend.

 

Ik hoop op een spoedige reactie terug,

Met vriendelijke groeten,

Ananda Raaphorst

icon

Beste antwoord door Alexandra 16 December 2019, 13:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Ananda
Wat vervelend dat je geen voicemail notificaties krijgt :(
Welk toestel gebruik je? Het zou kunnen dat er geen notificaties worden verstuurd omdat dit uitstaat in je toestelinstellingen. Als dit niet het geval is, kan je dan je simkaart in een ander toestel testen? Daarna kan je contact met ons opnemen zodat wij je verder kunnen helpen. 

Succes!

Groetjes, Alexandra

Badge

Beste Alexandra,

 

Ik heb een iPhone 11 pro. Heb al daar bij de instellingen zitten zoeken, maar ik kan het niet vinden. Ik zal vanavond even op zoek gaan naar een andere oude telefoon, als ik die heb. Dan moet ik denk even met een andere telefoon mijn voicemail bellen om te kijken of ik nu wel wat binnen krijg?

 

Verder staat mijn mobiel al de hele dag op geen service en kan ik slecht telefoontjes ontvangen. Terwijl ik nu ook met de bedrijfsarts moet bellen, maar ik ben bang dat dit niet gaat lukken. Hoe kan dit? En hebben jullie hier een oplossing voor?

 

Met vriendelijke groeten,

Ananda 

Badge

Ik heb het getest met een andere telefoon en daar krijg ik wel een sms bericht binnen als er een voicemail bericht is ingesproken. Kunnen jullie mij nu verder helpen?

Reputatie 6

Hi @Ananda .

 

Met de link die Alexandra meestuurde kun je rechtstreeks de klantenservice bellen o.a.. Dan kan het beste je telefoon rechtstreeks doorlopen worden. 

Reageer