Beantwoord

Onbeperkt bellen aanzetten?

  • 20 February 2020
  • 4 reacties
  • 653 Bekeken

Badge

Ik heb pas een 2 euro 50 maandabonnement en nu lees ik dat je voor 1 euro 50 een maand lang onbeperkt kan bellen.

1--Mijn vraag kan je na die maand die 1 euro 50 weer cancellen???Of zit je er dan aan vast.

2--Om die 1 euro 50 te betalen moet dat dan nog gebeuren met bankgedoe/codes en/of ideal of zijn een paar vinkjes [weg]zetten voldoende??

icon

Beste antwoord door Karin303 20 February 2020, 18:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je kunt elke maand je bundels bijstellen via Mijn Simpel,  bij de bundel kun je onbeperkt bellen voor 1,50 aanvinken.....dan betaal je dus 4 euro 

Je kunt na een maand weer bundel bijstellen zonder onbeperkt bellen. Betalen gaat via je factuur 

Reputatie 2
Badge +2

Je kunt elke maand je bundels bijstellen via Mijn Simpel,  bij de bundel kun je onbeperkt bellen voor 1,50 aanvinken.....dan betaal je dus 4 euro 

Je kunt na een maand weer bundel bijstellen zonder onbeperkt bellen. Betalen gaat via je factuur 

Dit kan niet zonder de standaard bundle aan te passen. De goedkoopste optie is 3,50. Het totaal komt dan op 5 euro.

Is het wel mogelijk om de bundel dan na 1 maand weer te verlagen en dan wel onbeperkt bellen te houden?

Reputatie 6
Badge +9

Ja dat kan je kin elke maand wisselen, als je een lagere bundel kiest dan wel weer de onbeperkt bellen  erbij kiezen.

Reageer