Beantwoord

Ontvangen van verificatie code Facebook

  • 22 April 2019
  • 8 reacties
  • 1518 Bekeken

Hoe zorg ik ervoor dat ik verificatie codes van bijvoorbeeld facebook op sms kan ontvangen?
Dat werkt nu namelijk niet.
icon

Beste antwoord door Ilan 23 April 2019, 10:17

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Koos,
Welkom op onze community.
Wat vervelend dat je geen verificatie codes kunt ontvangen van Facebook. Lukt het met andere apps wel?

Heb je al op je Mijn Simpel pagina gekeken of je Premium SMS optie aan staat?

Het kan ook zijn dat je nummer op Payinfo staat vermeld.
In dit topic staat exact uitgelegd hoe je je nummer daar deblokkeerd.

Groet,
Ilan
Hoe zorg ik ervoor dat ik verificatie codes van bijvoorbeeld facebook op sms kan ontvangen?
Dat werkt nu namelijk niet.Hallo Koos,
Welkom op onze community.
Wat vervelend dat je geen verificatie codes kunt ontvangen van Facebook. Lukt het met andere apps wel?

Heb je al op je Mijn Simpel pagina gekeken of je Premium SMS optie aan staat?

Het kan ook zijn dat je nummer op Payinfo staat vermeld.
In dit topic staat exact uitgelegd hoe je je nummer daar deblokkeerd.

Groet,
Ilan
Er staat op payinfo dat dit niet opgaat wanneer je een abonnement heb bij onderanderen simpel
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Koos,

Alle providers in Nederland maken gebruik van deze stichting gedragscodes mobiele diensten. Ook Simpel.
Wellicht denk je dat omdat onze logo er niet op staat. Het initiatief is van de providers welke op de site staan, Alle providers doen er aan mee.
Heb je al geprobeerd om te kijken of je bent geblokkeerd?

Groet,
Ilan

ik weet niet hoe ik mijn mobiel face book aan moet zetten er word gezegd u heeft geen berijk voor face book .anders gooi ik het er af ik kan zelf niet in stellen kan ik juli bellen 

 

 

 

 

ik heb juli als rek betaler

kan ik er mee naar een telefoon winkel om alles goed te laten zetten .

 

Reputatie 6

ik weet niet hoe ik mijn mobiel face book aan moet zetten er word gezegd u heeft geen berijk voor face book .anders gooi ik het er af ik kan zelf niet in stellen kan ik juli bellen

Dat kun je denk ik best zelf oplossen via de instellingen van de telefoon: apps, app Facebook, opslaggebruik, gegevens wissen.

Daarna kun je Facebook weer instellen en gebruiken. Maar ik zou de Lite variant gebruiken. Scheelt heel veel in opslagruimte.

 

 

Reageer