Beantwoord

Problemen met bellen.

  • 9 April 2020
  • 9 reacties
  • 481 Bekeken

Reputatie 6

Een tijd terug had ik problemen dat men mij tijdens het gesprek niet meer hoorde, Waarna de verbinding werdt verbroken.

Gisteren werdt ik weer tijdens het gesprek  van de lijn gegooid. Na terug te bellen lukte het wel maar hoorde ik allemaal piepjes tijdens het gesprek. 

Nu ik richting eind van de vaste looptijd ga zie ik net als bij anderen op de community problemen. Het ligt niet aan de telefoon want de simkaart zat erst in een andere telefoon.en gaf ook daar problemen die ik al noemde.

Via Twitter heb ik toen contact gehad met een collega van jullie.

 

Wat kan het zijn? Misschien dat ik een andere provider moet kiezen want dit is erg vreemd en vervelend.

icon

Beste antwoord door Sanne 10 April 2020, 11:22

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hi Snowboard,

 

Vervelend dat je problemen ervaart! Het is lastig zo te zeggen wat het kan zijn. Zo te lezen heb je zelf al de simkaart getest.

 

Heb je dit alleen lokaal, of ook op andere plaatsen dan jouw eigen woonomgeving? Als het alleen in jouw eigen omgeving voorkomt, kunnen we een onderzoek naar de dekking starten. Het beste is om dit via de klantenservice te laten lopen, bij voorkeur telefonisch if via WhatsApp. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.

 

Groetjes, Sanne

Reputatie 6

Hi Snowboard,

 

Vervelend dat je problemen ervaart! Het is lastig zo te zeggen wat het kan zijn. Zo te lezen heb je zelf al de simkaart getest.

 

Heb je dit alleen lokaal, of ook op andere plaatsen dan jouw eigen woonomgeving? Als het alleen in jouw eigen omgeving voorkomt, kunnen we een onderzoek naar de dekking starten. Het beste is om dit via de klantenservice te laten lopen, bij voorkeur telefonisch if via WhatsApp. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.

 

Groetjes, Sanne

Bedankt @Sanne 

 

Ik ga kijken of er een bevredigend bel-resultaat uit de tovenaarshoed komt. Het gebeurt vooral vanaf thuis. Maar kijk ik op de dekkingskaart dan zouden er geen problemen mogen zijn. En aangezien ik ditzelfde probleem ook heb aangekaart eerder via Twitter s;luit ik idd uit dat het door de telefoon komt.

 

Groetjes en nogmaals bedankt.

Snowboard

 

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Snowboard

is het nog gelukt met het bellen of blijft het storen? Zo ja, dan kunnen we je netwerk laten controleren. Ik ben benieuwd! 

Groetjes, Alexandra

Reputatie 6

Hallo Alexandra.

Op dit moment is het gelukt,  dit is maar een momentopname. Het zegt mij nog te weinig.

Reputatie 6

Hoi @Alexandra @Sanne en andere lezers.

Het probleem is dat het lange tijd goed gaat maar dan weer gebeurt. Midden in het gesprek horen de mensen mij niet meer en ik hun wel. Vervolgens bel ik terug en werkt het weer zoals het moet, zoals te zien in het laatste topic van mij. Het moeilijke is en blijft dus het onvoorspelbare. Een maand zit er tussen.

 

Reputatie 4
Badge +8

HI @Snowboard,

Tussentijds wegvallen is af en toe een optie, het blijft ten slotte een draadloze verbinding waarbij instabiliteit kan optreden. Mocht dit echter vaker/te vaak voorkomen en voor nadrukkelijke problemen bij het gebruik zorgen dan is het de moeite waard om daar een onderzoek voor te starten. 

Mocht contact wenselijk of vereist zijn dan verzoek ik je om via de een van de directe kanalen contact op te nemen of om mij een privé bericht met je gegevens te sturen.

Reputatie 6

Hi @Phil 

Als tussentijds wegvallen zich zou vertalen in dat de verbinding van wegvalt dan zou ik dat begrijpen. Maar als ik de ander wel hoor middenin een gesprek maar de ander mij niet dan is er iets geks aan de hand. Ik heb dit nog nooit eerder bij een provider gehad. Ik vermoed dat er iets anders speelt.

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Snowboard,

Ik heb je voor het gemak zojuist even een PB gestuurd.

Groetjes,

Phil

Reputatie 6

Hi @Phil 

Ik heb je terug ge-PM-'t.

Reageer