Beantwoord

Slecht bereik

  • 29 July 2020
  • 8 reacties
  • 556 Bekeken

Goedemorgen, altijd al matig tot slecht bereik in mijn omgeving, maar de laatste weken is het echt bagger,  heel erg slecht bereik van zowel gsm als 4G, het was altijd wel acceptabel maar nu is het erg slecht, Eerst dacht ik dat het aan mijn telefoon lag, maar na alles alles geprobeerd te hebben heb ik een simkaart van andere provider in mijn telefoon geprobeerd en dan werkt alles naar behoren en heb ik goed bereik.

icon

Beste antwoord door Houscouss 29 July 2020, 14:54

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hi @marcel66,

Welkom op onze Community!

Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan, wil ik je graag verzoeken om mij in een privébericht je mobiele nummer door te geven zodat ik je kan terugbellen en je kan helpen met je klacht. Je kan uiteraard ook zelf op een gewenst moment contact opnemen met onze klantenservice hierover.

Groetjes,

Houssam

Hoe stuur ik je een prive bericht dan?

Ik heb nog een andere sim kaart geprobeerd geprobeerd, en deze deed het ook niet, en mijn sim kaart heeft in mijn telefoon helemaal geen bereik meer in en om het huis, in de telefoon van mijn vrouw heb ik 1 a 2 streepjes ontvangst dus vermoed ik dat het in mijn telefoon zit , deze is 5 weken geleden gerepareerd en sinds dien eigenlijk problemen, dit ga ik eerst uitzoeken, bedankt voor je snelle reactie.

p.s. ik hoorde dat een nieuwe sim kaart soms ook wonderen kan verrichten klopt dat?

groeten ,

Marcel

Reputatie 6

Hoe stuur ik je een prive bericht dan?

 

p.s. ik hoorde dat een nieuwe sim kaart soms ook wonderen kan verrichten klopt dat?

groeten ,

Marcel

Hi @marcel66 

Je klikt op de gebruikersnaam en dan Stuur bericht.

Een andere simkaart maakt alleen verschil als de simkaart niet goed gelezen wordt en de simkaartlezer werkt goed. 

Wanneer het bereik zo slecht is heeft bellen dan wel zin @Houscouss ?

Reputatie 2
Badge +7

Ik heb je privébericht ontvangen Marcel! Mocht je simkaart in een ander toestel hetzelfde probleem geven, kan een vervangende simkaart in sommige gevallen inderdaad de oplossing zijn.

@Snowboard dat is inderdaad beetje lastig, maar ik ga ervan uit dat we daar wel wat op kunnen vinden thanks nog voor de backup!

Groetjes,

Houssam

Goedemorgen,

mijn hele gezin (4 personen) heeft een abonnement bij simpel. Alleen mijn vrouw en ik bellen vaak, ook onderling en de kinderen internetten liever. 
nu mijn punt: 

het telefonisch bereik is echt *BIZAR* slecht!

ik zelf heb dit al sinds het begin van mijn abo en mijn vrouw sinds vorig jaar.

ik heb al meerdere keren met Simpel gebeld en dan krijg ik standaard de vraag of ik mijn kaartje eens in een andere telefoon wil proberen. Uiteraard heb ik dit reeds al gedaan en sterker nog, dit is al mijn 4e telefoon die ik in gebruik heb genomen (iphone 8) en mijn vrouw heeft de iphone X

 

tijdens kantooruren heb ik geen tijd om met Simpel te bellen en als ik in de auto zit heb ik nog veel slechter bereik. 
ik dacht dat het aan onze mobieltjes lag (bleek dus niet zo), maar of ik nou zelf naar een vast nummer bel of dat ik word gebeld, de verbinding blijft extreem slecht. 
 

“ ik wird er zelf heel erg SIMPEL van “

 

beste Simpel, wat gaan wij hier aan doen?

 

als dit op korte termijn niet opgelost gaat worden dan zeg ik alle 4 de abonnementen op.

 

ik betaal liever wat meer en dat het goed is, als de voort slepende ellende

 

ik hoor het graag

Edwin 

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @EdwinvD ,

De beste optie in dit geval is toch even contact opnemen met de klantenservice. Ervaar je slecht bereik, dan vragen wij inderdaad een hoop informatie. Met deze informatie kunnen wij verder onderzoek doen. Je kan ons ook buiten kantoortijden bellen, of gedurende de dag een WhatsApp bericht sturen.

Groet, Sanne

Ook hier is de ontvangst sinds een paar weken ronduit belabberd. Ik bel veel met klanten en soms moeten ze de vraag 3x herhalen voordat ik een beetje kan volgen wat ze zeggen. Voorheen had ik helemaal geen last. Nu is het bij elk gesprek.

Ik heb al een andere simkaart geprobeerd (ook van simpel) en die gaf hetzelfde probleem. (wat misschien wel logisch is?)

Ik lees dat veel mensen klachten hierover hebben maar zou graag zien dat er iets wezenlijks veranderd. Ik las ook al ergens dat het aan het vele thuiswerken ligt maar ik hoor van andere mensen, met andere providers, dat zij geen last hebben van slecht bereik. Graag een oplossing.

mvr gr Anita

 

Reputatie 3
Badge +8

Graag een oplossing.

mvr gr Anita

 

Hi Anita,

Bedankt voor je reactie in deze topic.

Om je verder te kunnen helpen en om te kijken wat wij aan je bereik te kunnen doen heb ik meer informatie van je nodig. Op basis van je gegevens (Adres, Postcode etc. ) kunnen wij je gerichter helpen.
In verband met de privacy verzoek ik je daarom om ons even te bellen
Succes en een fijn weekend

Reageer