Beantwoord

slechte dekking op thuislocatie

  • 30 December 2020
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken

Sinds enkele weken heb ik geen of zeer slechte dekking in mijn huis. Ik kan vaak niet bellen of mensen verstaan mij niet. Ik heb 1 streepje of ‘geen service’. Buitenshuis heb ik wel goede dekking.  
 

Ik heb een vrij nieuwe IPhone 7. Volgens de ‘dekkinggraad meter’ zit ik in ‘blauw’ gebied. 
Maar ondanks dat kan ik in mijn eigen huis niet meer bellen. 
 

ik betaal elke maand voor een dienst die niet verleend wordt. 
 

Ik woon in Annen (Drenthe). 
Heeft iemand tips? 
 

icon

Beste antwoord door Mila 31 December 2020, 10:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @Aafke.

Welkom op onze community!

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met het netwerk. 

Goed dat je de dekkingskaart hebt nagekeken, omdat je aangeeft dat er geen storingen zijn en je in een blauw gebied zit, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze je verder kunnen helpen. 

Fijne jaarwisseling!

Groetjes,

Mila

Ik heb precies hetzelfde en ook een I phone 7 :-( 

Door de klantenservice is met al drie keer hetzelfde gevraagd en heb ik alles al gedaan wat mogelijk is.

En is er ook ‘onderzoek’ gedaan maar daar komt ook niets uit.

Ik gebruik Simpel al jaren maar nu de laatste weken de verbinding erg slecht is, is dat voor mijn werk wel heel erg onwenselijk.

Wat kan er nog gedaan worden?

 

Groet Rob Groen

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag Rob,

Ontzettend vervelend dat het probleem nog steeds loopt.

Door telefonisch enkele stappen te doorlopen en daarna een onderzoek uit te laten voeren, kunnen wij het probleem achterhalen. Als er niets uit het onderzoek komt, vrees ik dat het een toestelprobleem kan betreffen, echter heb ik nu natuurlijk geen inhoud over het eerdere contact en de stappen die zijn doorlopen. Heb je Apple al eens benaderd hierover? Mocht ook hier niets uitkomen, wil ik je vragen contact met ons op te nemen zodat we nogmaals alle mogelijke oorzaken kunnen doorlopen. 

Fijne dag gewenst!

Janine

Simpel

Reageer