Beantwoord

Slechts 4x overgaan dan afsluiten.

  • 12 May 2019
  • 7 reacties
  • 4934 Bekeken

Hallo techneuten,graag wil ik weten of het aantal keren dat mijn mobiel overgaat voordat men afgesloten wordt, verlengd kan worden, daar ik dikwijls te laat ben met opnemen.
icon

Beste antwoord door Sanne 14 May 2019, 10:15

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hallo Twammes,

Welkom op onze community!

Het is mogelijk om jouw telefoon langer over te laten gaan. De overgangstijd wordt ook wel rinkeltijd genoemd. De rinkeltijd staat standaard ingesteld op 20 seconden. Deze kan je verlengen tot 30 seconden. Het verlengen van de rinkeltijd kan door via jouw telefoon te bellen naar de volgende code:

* * 61 * +31624 [06-nummer]*11*[Aantal seconden]#

Neem de code over zonder spaties. Bij [06-nummer] vul je jouw mobiele nummer in, zonder de haakjes. Bij [Aantal seconden] vul je het aantal seconden in. Dit kan maximaal 30 seconden zijn.

Groetjes, Sanne
Bedankt, het werkt, hopelijk nu genoeg tijd tot opnemen.
Bedankt voor uw reactie.
Groetjes.😊
Zelfde probleem, maar bij mij werkt t niet, krijg n foutmelding... Wat te doen?
Hallo Piacenza volgens mij moet je in plaats van de eerste 2 sterretjes in het begin, er maar 1 gebruiken.
de rest klopt wel.
Succes, Twammes.
Neen, mag nie baten.
Hallo Piacenza, sorry het moet toch met 2 sterretjes in het begin, bij deze code heeft het echt gewrkt bij mij, nu in plaats van 4 keer overgaan 6 keer overgegaan.
* * 61 * +31624 [06-nummer]*11*[Aantal seconden]#
Blijf proberen of andere vragen.
Groetjes.

Code werkt goed. De code overnemen zoals uitgelegd door "Sanne", (Antwoord in eerste vraag van pagina) dus dit type je in. 

**61*+31624jouw 06 nummer*11*30#

Hierna gaat de telefoon 6x over, is precies 30sec.

Ik vind het nog steeds wel erg kort, maar langer schijnt niet te kunnen, hetgeen ik raar vindt, maar oke.

Reageer