Beantwoord

sms naar nummer +14255339822

  • 24 July 2021
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Er staat in mijn factuur dat ik heb gesms't naar het nummer +14255339822. Dit is een buitenlands nummer en brengt daarom extra kosten met zich mee. Deze kosten besteffen €0.51 euro dus dat is nou niet betreft erg. Maar ik heb niemand in het buitenland een sms gestuurd. Ik heb het nummer opgezocht en bleek van iemand uit washington te komen. Ik vind dit erg raar omdat ik niemand een sms heb gestuurd of uberhaupt iemand ken in washington. Er staat zelfs geen smsje van dit nummer in mijn geschiedenis. Zijn er nog meer mensen met dit gekke verhaal?

icon

Beste antwoord door Phil 27 July 2021, 13:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Matthijs Franssen,

Begrijpelijk dat je hier vragen over hebt.

Indien je niet bewust een sms-bericht hebt uitgestuurd raad ik je aan om na te gaan of dit misschien vanuit een app op je telefoon is gebeurd. Sommige apps versturen ter verificatie sms-berichten bij het aanmelden, een dergelijk telefoonnummer is vaak in het buitenland gevestigd. Ook het klikken op links in apps of in ontvangen sms-berichten kan ervoor zorgen dat er een sms naar het buitenland wordt gestuurd. Aangezien het bericht op je specificatie naar voren komt, is het wel zeker dat het bericht via jouw telefoonnummer/simkaart is uitgestuurd.

Groetjes,

Phil

Reageer