Beantwoord

Sms verificatie premium diensten

  • 13 April 2019
  • 3 reacties
  • 2069 Bekeken

Ik wil een app gebruiken maar om te inloggen heb je je nummer nodig die toets ik in vervolgens zou je een verificatie code moeten krijgen via de sms alleen krijg ik deze niet heb alles geprobeerd zelfs andere apps alleen krijg ik bij niks een verificatie sms. Zelf kan ik wel gwn sms sturen en gwn praten met m’n vrienden alleen de verificaties lukken niet die komen niet aan wat moet ik doennn????
icon

Beste antwoord door Ilan 15 April 2019, 11:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo,
Heb je ook al op de website van Payinfo gekeken? Het kan zijn dat je nummer daar is geblokkeerd voor premium diensten.
Je leest hier hoe dit werkt.

Mocht dat niet werken, dan adviseer ik je om onze klantenservice te bellen. Wij kunnen aan de hand van je persoonlijke gegevens je beter van dienst zijn.
Je kan ons hier bereiken

Groet en een zeer fijn weekend!
Ilan
Mijn premium sms-diensten staan wel aan ja .
Reputatie 3
Badge +8
Hallo,
Welkom op onze community en wat vervelend dat je geen sms kunt versturen om een verificatiecode te ontvangen.

Heb je al gekeken of je premium sms diensten aan hebt staan op je persoonlijke Mijn Simpel pagina?
Je kan deze aanzetten door op Mijn Simpel - Sim & Instellingen - Premium sms-diensten gebruiken de instellingen te wijzigen. Dit doe je door eerst op de Wijzig instellingen knop te drukken.
Je zet dan Premium-sms diensten op "aan"

Mocht deze aan staan bij je dan raad ik je aan om dit topic te raadplegen. wellicht is je nummer geblokkeerd bij PayInfo.

Ik hoor graag of je probleem hiermee is opgelost!

Groet,
Ilan

Reageer