Beantwoord

Tijdens bellen het gesprek hapert of valt helemaal weg en slecht bereik in huis.

  • 13 January 2021
  • 1 reactie
  • 2073 Bekeken

Hoi Hoi

Heb al  een lange tijd dat slecht bereik hebt in huis met mijn samsung J2

Het hapert constant of het valt helemaal dood zij horen mijn dan wel ik hun niet.

Bij mijn instellingen zie ik ook dat deze telefoon alleen G2 en G3 ontvangt.

Maar met bellen zou toch niet een probleem moeten zijn.

Qua wifi geeft het volle bereik aan, maar het netwerk geeft net één streepje aan en vaak valt dan ook helemaal weg tot geen streepjes.

Ga me niet vertellen dat perse een gloeit nieuwe telefoon moet kopen voor betere ontvangst.

Op het bereikkaart geeft geen storingen aan.

Ik heb hier altijd slechte verbindingen gehad zowel met vaste telefoon tv en internet alles valt op ze tijd uit, stottert, of je hoort iets heel zacht op de achter grond.

Het begint me aardig te irriteren waar ligt dit aan.

De laatste tijd heb belangrijke telefoontje en die vallen al naar paar minuten dood telkens dat terug bel is niet tof.

Ik heb het met precies, met tele2, t-mobile,you-fone gehad allemaal bagger.

Ik weet dit is een telefoon maar toch waarom stoort het hier zo erg.

Help. 

 

icon

Beste antwoord door Phil 15 January 2021, 15:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @m.a.j.m.arts,

Balen dat je dit ervaart! Ik kan mij goed voorstellen dat je hierdoor niet ten volste gebruik kan maken van je Simpel abonnement.

Goed om te zien dat je al een aantal zaken zelf hebt gecheckt, zoals mogelijke storingen. Heb je op de dekkingskaart ook gekeken naar de dekking rondom je huis?

Hoewel ik niet aanraad om een gloednieuw toestel in huis te halen, is het wel raadzaam om je simkaart eens in een ander toestel te testen. Werkt je verbinding in het andere toestel naar behoren dan is het aannemelijk dat je toestel de oorzaak is. Ervaar je in het testtoestel echter hetzelfde, dan is het gewenst om dit nader te onderzoeken. In dat geval raad ik je aan om te noteren in welke toestellen (merk en type) je de simkaart hebt getest en contact met ons op te nemen. Dan pakken we je abonnement erbij en kijken we samen naar de mogelijke oorzaak en de oplossing.

Groetjes,

Phil

Reageer