Beantwoord

Verblijf in België: een voicemail bericht & sms'n ontvangen onmogelijk vanuit NL

  • 23 May 2019
  • 2 reacties
  • 471 Bekeken

Hallo,

ik heb net even de vragen bekeken & denk dat ik niets heb teruggevonden over mijn vraag.
Als ik in België verblijf, ontvang ik sinds enkele weken geen tot zeer laattijdige sms'n uit Nederland.
Ook kan er geen voicemail bericht ingesproken worden. En krijg ik geen melding van een gemiste oproep.

Ik heb mijn instellingen nagekeken en weet niet hoe het kan worden opgelost. Wat is er mogelijk?
Wat kunnen jullie voor mij doen?
icon

Beste antwoord door Tess 24 May 2019, 15:30

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +8
Hi!

Welkom op de community.

Wat vervelend om te lezen dat je problemen hebt met het gebruik van je Simpel abonnement in België.
Het is natuurlijk mogelijk om je abonnement te gebruiken in het buitenland. Wel dien je er rekening mee te houden dat je de voicemail in Nederland ingesteld moet hebben om er gebruik van te kunnen maken in het buitenland.
Betreft het probleem met het ontvangen van sms berichten kan het zo zijn dat je op dat moment op een plek bent waar je slecht bereik ervaart.
Mocht dit niet het geval zijn wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice .
Wij helpen je dan graag verder.

Groetjes Tess
Hi Tess,

Dank je voor je antwoord.
De voicemail is ingesteld in Nederland. En qua bereik heb ik nooit problemen gehad.
Zodra ik in Nederland ben, is de voicemail bereikbaar. Heel vreemd.

Ik heb ondertussen een mail gestuurd naar klantenservice omdat sinds gisteren het bereik van de simkaart is weggevallen.

Groetjes, TM

Reageer