Beantwoord

Voicemail afluisteren

  • 30 September 2019
  • 7 reacties
  • 4006 Bekeken

Badge
ik krijg geen melding als er een voicemail is ingesproken, kan ik dit op de een of andere manier activeren?
icon

Beste antwoord door Tess 1 October 2019, 11:50

Bekijk origineel

7 reacties

Badge
Is helaas niet goed gekomen, heb inmiddels contact gehad met klantenservice, zij kwamen er ook niet uit maar zorgen dat het binnen 5 werkdagen is opgelost, hoop dat het gaat lukken.
ik heb nog wel een andere vraag mbt het afluisteren van de voicemail, als er meerdere berichten zijn ingesproken en ik wil snel door naar het volgende bericht, welke toets moet ik dan indrukken, tussen de berichten duurt het nu heeeeeel lang voordat je bij het volgende bericht bent doordat elke x alle opties worden genoemd en dat is echt niet grappig als je meerdere berichten moet afluisteren.

ik hoor graag van je

alvast bedankt!
Reputatie 2
Badge +8
Hoi @Erwin_Loo , als je snel door wil naar het volgende bericht dan kun je een willekeurige toets indrukken.

Veel plezier met je abonnement en stel hier gerust nog een vraag!

Groetjes Joachiem

Als ik 1233 bel om mijn voicemail te beluisteren, kan ik alleen mijn pincode invoeren of voicemail inspreken. Pincode heb ik al gedaan.

hoe kan ik nu mijn voicemail beluisteren?

Hi @Jiggervanzandvoort

Wat vervelend dat je jouw voicemailberichten niet terug kan luisteren. 

Wellicht dat deze tip helpt? Je kunt ook even kijken op je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Sim en Instellingen' of je voicemail wel aan staat. 
Mocht het probleem niet verholpen zijn, dan is het raadzaam om contact met ons op te nemen. 

Wij helpen je graag verder! 

Groet,

Lisa

Als ik 1233 bel om mijn voicemail te beluisteren, kan ik alleen mijn pincode invoeren of voicemail inspreken. Pincode heb ik al gedaan.

hoe kan ik nu mijn voicemail beluisteren?

​​​​​​​

Badge +8
Hi Erwin,

Wat vervelend dat de voicemail niet werkt zoals bedoeld.
Ik wil je aanraden om je voicemail UIT en AAN te zetten via je persoonlijke pagina. Door dit te doen reset je de voicemail.
Zodra je dit gedaan hebt kun je opnieuw in het voicemail menu de voicemail instellen.

Mocht dit niet geholpen hebben wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.
Wij helpen je dan graag verder!

Groetjes Tess
Reputatie 2
Badge +7

Hey @Sharbel Antar ,

Welkom op onze Community!

Dat kan kloppen. Wanneer je Voicemail voor het eerst inschakelt of niet eerder naar 1233 hebt gebeld, dien je eerst je pincode in te voeren/aan te maken en vervolgens kan je een Voicemailbericht inspreken. Wanneer je dit hebt gedaan kom je in de Voicemailbox terecht. Later kan je dit bandje wissen of veranderen in het Voicemail menu als je liever geen Voicemailbericht wil laten horen aan je bellers.

Succes met een leuk bericht te bedenken!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer