Beantwoord

Waarom horen mij mensen soms niet meer tijdens een gesprek?

  • 20 May 2020
  • 5 reacties
  • 630 Bekeken

Reputatie 6

Vanmorgen gebeld naar een adres. Plotseling tijdens het gesprek, men hoort mij niet meer ik hun wel. Mensen beginnen te roepen: Hallo Hallo.

Via al Twitter contact gehad, contactpagina van simpel is mij bekend. Advies heeft niet geholpen. Ja een tijdje wel met een code.

2 dagen geleden tijdvak helpt niet omdat het sowieso niet zo kort is geleden met de vorige keer, ruim een week geleden qua doorgeven gevraagde informatie. Datum, tijdstip enzovoort.

Kunnen jullie mij helpen? 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Joachiem 22 May 2020, 12:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Als aanvulling. Dit probleem heeft ook al eerder, meermaals gespeeld.. Toen Twitter gebruikt voor contact klantenservice.

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Snowboard vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je abonnement zoals het hoort.  

Zou je de volgende stappen door willen lopen? Ik weet dat het veel lijkt, echter is deze informatie nodig voor mijn collega's om eventueel verder onderzoek te doen.

 1. Controleer https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel of er op dit moment een storing speelt.
 2. Start je telefoon opnieuw op
 3. Test de simkaart in een ander toestel
 4. Stuur ons de volgende gegevens (niet ouder dan 2 dagen) ook al heb je service (bereik) of niet:

Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding.
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.

En de uitslag aan mijn collega door te geven via www.simpel.nl/contact?

Stap 4. is mogelijk. Je zou zelf drie mensen kunnen bellen of gebeld kunnen worden zodat je drie voorbeelden hebt. 

De informatie die je ons geeft is belangrijk voor mijn collega 's. Zonder deze kunnen ze geen verder onderzoek doen jammer genoeg. Ze hebben echt de informatie uit bovenstaande stappen nodig.

Groetjes Joachiem

 

Reputatie 6

Hoi @Joachiem 

Dit is een mooi standaard lijstje dat niet gaat werken.

In mijn tekst lees je wanneer het gebeurt is. Het was toen een nummer van een winkel.

Andere telefoon is vorige keer al geprobeerd en dan gaat het een tijd lang goerd.

En de 3: voorbeelden zijn en komen er niet waarschijnlijk.omdat meteen erna weer terugbellen wel gaat. Om deze reden lukt stap 4 ook niet.. 

Foutmelding?? Men hoort mij niet meer en ik hun wel.. :thinking:

De 'uitslag' ga ik sowieso niet op dit bericht geven vanwege privacy.

Reputatie 2
Badge +8

@Snowboard als je simkaart in een ander toestel wel goed werkt dan adviseer ik je om dat toestel te gebruiken en het huidige toestel na te laten kijken. Wij kunnen vanuit hier alleen uit de voeten met een crosscheck en 3 voorbeelden.

Reputatie 6

Hoi @Joachiem .

Het toeval  wil dat het toestel is nagekeken. 2 Toestellen die hetzelfde  gedrag hebben getoond is wel heel veel  toeval. 

@Snowboard

Wij kunnen vanuit hier alleen uit de voeten met een crosscheck en 3 voorbeelden.

Dan vrees ik dat jullie helaas niet kunnen helpen. Crosscheck is dus gebeurd.

Fijn weekend. 

Reageer