Beantwoord

Wanneer mag ik opzeggen?

  • 24 January 2020
  • 5 reacties
  • 1965 Bekeken

Ik las ergens dat je met een maand opzegtermijn kunt opzeggen wanneer je contractperiode is verstreken. Betekent dit dat ik 1 maand voor afloop kan opzeggen om het contract op de einddatum te stoppen en te kunnen overstappen? Of kan ik pas op de einddatum zelf opzeggen om een maand daarna te stoppen en over te stappen?

icon

Beste antwoord door Joachiem 27 January 2020, 15:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Op de einddatum opzeggen.

Reputatie 2
Badge +8

 @jkr0502 jkr0502 Bedankt voor je bericht en wat jammer om te lezen dat je wil opzeggen. Kun je me aangeven waarom je wil opzeggen? Misschien dat ik wat voor je kan betekenen. Ik wens je een dag vol geluk toe.

 

Groetjes Joachiem

Reputatie 2
Badge +8

 @jkr0502  Bedankt voor je bericht en wat jammer om te lezen dat je wil opzeggen. Kun je me aangeven waarom je wil opzeggen? Misschien dat ik wat voor je kan betekenen. Ik wens je een dag vol geluk toe.

 

Groetjes Joachiem

In mijn huis/straat heb ik helaas altijd slecht bereik met bellen, blijkbaar een van de weinige blind spots in jullie netwerk. Verder ben ik veel tevreden hoor.

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @jkr0502 , vervelend dat je thuis slecht bereik ervaart. In dat geval wil ik je vragen even contact op te nemen met onze klantenservice.

 

Groet, Sanne

Reageer