Beantwoord

Wanneer wordt de verbindings problemen op Terschelling eens opgelost

  • 31 January 2021
  • 6 reacties
  • 418 Bekeken

Op Terschelling is het bereik en dus de verbindingen al een paar maanden compleet waardeloos.

Dit is ook bekend bij Simpel maar er wordt niks aan gedaan.

Het is helaas ook niet mogelijk om over te stappen naar een andere provider omdat Simpel je in een wurggreep houdt.

Kortom zijn er misschien meer mensen met klachten op Terschelling? Dan is het misschien mogelijk om via de consuwijzer iets voor elkaar te krijgen om het contract te ontbinden met nummer behoud.

icon

Beste antwoord door Mila 2 February 2021, 10:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Beste Phil, 

Hoe bedoel je afgelegen gebied!?

Dat vind ik echt een slechte smoes. 

Andere providers hebben dit probleem niet!

Alleen het netwerk van T-mobile.

Dus kom op, wat gaan jullie doen?

 

Groet,

Vakantieganger

 

Hi @Vakantieganger,

Jammer om te lezen dat je het zo ziet.

Vice versa zijn er gebieden waar andere providers geen volledige dekking hebben en wij weer wel. Overigens zijn er ook gebieden op het eiland die goed gedekt zijn. Bij aanhoudende problemen raad ik aan om het advies van mijn collega hierboven op te volgen (ook relevant voor jou @dirk62)

Badge

Dan is het pappen en nathouden.

Nog steeds geen bereik hier in dit mooie afgelegen gebied.

Kom op Simpel. Kom in actie en los dit nu eens Simpel op!

Of is Simpel hier te simpel voor

Beste Phil, 

Hoe bedoel je afgelegen gebied!?

Dat vind ik echt een slechte smoes. 

Andere providers hebben dit probleem niet!

Alleen het netwerk van T-mobile.

Dus kom op, wat gaan jullie doen?

 

Groet,

Vakantieganger

 

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Vakantieganger,

Begrijpelijk dat je de verbinding volledig wilt gebruiken op Terschelling. De dekking is daar wel verbeterd, feit blijft echter ook dat het een enigszins afgelegen gebied is waardoor de dekking op bepaalde plaatsen niet afdoende is. Dat is iets wat op elk Waddeneiland speelt. We doen echter ons best om te verbinding zoveel mogelijk te optimaliseren waar dat kan. 

Groetjes,

Phil

Wat slecht!

Momenteel ben ik op vakantie op Terschelling.  Dat is 5 maanden na bovenstaande klacht. 

EN HET IS NOG STEEDS NIET OPGELOST!!!!!!

Ook ik wil kunnen bellen gebeld worden op het eiland en dat kan dus niet.

Simpel, doen jullie er werkelijk wat aan? Of is dit pappen en nathouden beleid?

Reputatie 2
Badge +8

Hi @noordermiede,

Welkom op onze community!

Vervelend om te lezen dat je al enige tijd slecht bereik hebt op Terschelling. Ik kan begrijpen dat dit erg vervelend is. Wij doen er altijd alles aan om de netwerkproblemen zo snel mogelijk op te lossen, echter kan het voorkomen dat dit langer duurt dan verwacht. 

Omdat je aangeeft dat de storing al maanden duurt, wil ik je vriendelijk verzoeken om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen aan de hand van je gegevens met je meekijken en indien nodig een passend oplossing bieden.

Succes!

Groet,

Mila

 

 

Reageer