Beantwoord

wat is dit voor telefoon nummer ?

  • 21 May 2020
  • 5 reacties
  • 1578 Bekeken

Hallo,

Kan iemand mij misschien helpen ?

Ik heb normaal een abonnement van 11 euro. 

Nou heb ik op 1 dag 10 minuten gebeld met een vaag / “kort” nummer.

Het nummer kostte 1 euro per minuut, helaas !

Is dit een fout van simpel ? Een scammer ? zeg het maar ?

Weet iemand wat dit voor nummer is ? Want het zegt mij niks namelijk.

 

En Simpel is onmogelijk voor dit soort dingen te bereiken:

gegevens van het telefoontje :

17-04-2020 17:12:21    001891        00:10:02    10,033

 

Het telefoonnummer is dus 001891

icon

Beste antwoord door Joachiem 22 May 2020, 12:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8

@Silence4all 

Ik weet niet of we het over dezelfde Liander hebben, maar op hun contactpagina kom ik andere contactgegevens tegen dan hierboven. Telefoonnummer 001891 of 1891 betreft namelijk een doorverbindservice. Zij verbinden je door met een persoon/bedrijf/instantie en rekenen voor dat doorverbinden vervolgens een vrij hoog tarief. Ik raad daarom altijd aan om de contactgegevens op te zoeken op de website van het bedrijf/de instantie die je nodig hebt. 

is dus van Liander... die hun helpdesk via callcenter in spanje doen....voila de €1 per minuut...
smerige praktijken

Reputatie 2
Badge +8

Hallo @h.dolstrabosman bedankt voor je bericht op de Community. Wat naar dat er gebeld is naar een onbekend nummer. Simpel maakt gebruik van een uiterst nauwkeurig meet- en regelsysteem. Er is dan ook geen mogelijkheid aanwezig dat het verbruik niet zou kloppen. Wat je zou kunnen doen is het nummer blokkeren en je apps op je telefoon na te lopen, misschien dat er een app is die automatisch belt naar dit nummer. 

Groetjes Joachiem


 

Reputatie 6

Blokkeer voor de zekerheid dit telefoonnummer in je telefoon. Contact opnemen met de klantenservice.

 

https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/001891

Er zijn al meer klachten over dit telefoonnummer

Reageer