Beantwoord

Welkomst sms in het buitenland uitschakelen

Badge
Hoe kan ik die welkomst smsjes (Welkom in ... ) uitschakelen ? Ik weet dat dit op T-Mobile wel kan.
Ik zit regelmatig in het buitenland en ontvang te vaak zo'n welkomst sms. Dit ervaar ik als storend.
Hoe kan ik dit uit laten schakelen ?
icon

Beste antwoord door Robert 13 maart 2019, 09:10

Hi,

We zijn verplicht je op de hoogte te brengen van de mogelijke kosten.
Het zou kunnen dat je het bij T-mobile zelf uit kan schakelen, maar dat zou ik niet weten.
Wij kunnen dit bericht in ieder geval niet voor jou uitschakelen omdat het vanuit onze kant verplicht is onze klanten te informeren over deze kosten wanneer deze van toepassing zijn.

Wellicht dat je wel in je toestel instellingen berichten kan blokkeren.
Dan houden wij ons nog aan onze verplichting maar merk jij niet dat je een bericht van ons krijgt. ;)

Groeten, Robert

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +8
Hi,

We zijn verplicht je op de hoogte te brengen van de mogelijke kosten.
Het zou kunnen dat je het bij T-mobile zelf uit kan schakelen, maar dat zou ik niet weten.
Wij kunnen dit bericht in ieder geval niet voor jou uitschakelen omdat het vanuit onze kant verplicht is onze klanten te informeren over deze kosten wanneer deze van toepassing zijn.

Wellicht dat je wel in je toestel instellingen berichten kan blokkeren.
Dan houden wij ons nog aan onze verplichting maar merk jij niet dat je een bericht van ons krijgt. ;)

Groeten, Robert
Badge
Oké. Ik kan alleen blokkeren op telefoonnummer.
Vanaf welk telefoonnummer worden de berichten verstuurd want dan kan ik dart nummer blokkeren.
Dit probleem ervaar ik ook, vanwege mijn werk krijg ik er er ook soms meerdere per dag.
Het Simpel Antwoord lijkt me, op zijn zachhts gezegd, flauwekul.
Via KPN kan je het uitzetten met een SIMPEL SMS-berichtje "info uit"
T-Mobile doet er ook niet moeilijk om.
Waarom kan Simpel hier ook niet SIMPEL in zijn?
Badge +6
Hallo,

Wat leuk dat je actief bent op onze community!

Zie hierboven ook het antwoord van mijn collega Robert. Wij zijn verplicht om je de kosten kenbaar te maken.

Groet,

Youp
Beste Youp,

Zoals ik als zei in mijn vorige reactie: FLAUWEKUL!
Daar zijn echt wel andere oplossingen voor!
Reputatie 2
Badge +9
Beste J.S.

Je vergelijkt appels met peren.

Reageer