Beantwoord

Bellen in Duitsland naar lokaal nummer

• 3 februari 2019
  • 3 reacties
  • 415 Bekeken

In Duitsland, maar ook België lukt het me niet om naar een lokaal nummer te bellen. Ik krijg steeds een in gesprek toon.
Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Astrid 5 februari 2019, 08:47

Wat vervelend dat het bellen naar lokale nummers niet lukt!
Belangrijk in het buitenland is om je gebruik in het buitenland aan te zetten via je persoonlijke Mijn Simpel pagina.
Op onze vakantie pagina lees je alle tips en tricks voor gebruik in het buitenland.
Lukt het na de instellingen wijzigen nog niet? Onze klantenservice kan je via WhatsApp helpen om ervoor te zorgen dat je kan bellen in het buitenland.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Wat vervelend dat het bellen naar lokale nummers niet lukt!
Belangrijk in het buitenland is om je gebruik in het buitenland aan te zetten via je persoonlijke Mijn Simpel pagina.
Op onze vakantie pagina lees je alle tips en tricks voor gebruik in het buitenland.
Lukt het na de instellingen wijzigen nog niet? Onze klantenservice kan je via WhatsApp helpen om ervoor te zorgen dat je kan bellen in het buitenland.
Beste Astrid,

Roaming op mijn toestel stond aan en "Buitenland" van Simpel stond ook aan.
Dus wat kan ik nog meer doen ?
Zit inmiddels weer thuis maar wil de volgende keer wel m'n telefoon in het buitenland, zone 1, kunnen gebruiken. Ook lokaal.

Mvg
Susan
Reputatie 1
Badge +8
Vanuit de community hebben we geen inzage in je klantgegevens. Voor meer informatie en uitleg adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen direct met je mee kijken hoe het kan dat je niet kon bellen tijdens je verblijf in het buitenland.

Reageer