Beantwoord

Buitenlands nummer blokkeren

  • 8 October 2020
  • 3 reacties
  • 3110 Bekeken

Badge

Ik word meerdere keren per dag gebeld door een bedrijf uit de UK. Elke keer met nieuw nummer. De meneer probeert mij een verhaal te vertellen over iets dat zijn bedrijf voor mij kan betekenen. Ik neem nu niet meer op maar blijft vervelend dat je 10x per dag gebeld wordt.

hoe kan ik ALLE nummers uit Engeland blokkeren?

indiviudele nummers blokken helpt niet. Ze genereren telkens een nieuw nummer. 
ps nee ik loop dan geen andere telefoontjes uit Engeland mis. Niemand die ik daar ken. 

icon

Beste antwoord door Phil 9 October 2020, 09:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Borispents!

Vervelend dat je op deze manier overlast ervaart.

Via ons als provider zijnde is het niet mogelijk om in te stellen dat alle telefoonnummers uit Engeland geblokkeerd worden. Via je toestel zelf kan je de telefoonnummers die jou bellen blokkeren, echter lijkt mij dat een beetje dweilen met de kraan open aangezien het steeds een ander telefoonnummer is. Je hebt verschillende apps die je deze mogelijkheid wel bieden, een bekende is bijvoorbeeld Truecaller, al zijn er meer alternatieven te vinden in de App Store/Google Play.

Groetjes,

Phil

Hoi Boris het verhaal komt overeen met mijn verhaal alleen klantenservice doet er niks mee legt de schuld bij de klant en let op je factuur voor bij komen extra kosten want op Simpel hoef je niks te verwachten die zien maar een ding geld zij bellen uit de VK Turkijen Rusland Fijie dus let op aub

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Chris66bazen,

Wederom heb ik in deze topic op je gereageerd. 

Mocht je meer duidelijkheid willen kan je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice.

Groet,

Mila

Reageer