Beantwoord

geen melding binnenkomen monaco

  • 2 August 2019
  • 1 reactie
  • 394 Bekeken

Ik ben laatst naar monaco geweest. Daar dacht ik gewoon mijn bundel te kunnen gebruiken want ik verwachte niet dat monaco een andere tarief zone zou zijn. Dat bleek echter wel zo te zijn. Daar kwam ik helaas pas achter nadat ik een mailtje kreeg van simpel waarin stond dat ik 50 euro over mijn bundel was gegaan. Daar verbaasde ik mij over want ik ging er niet vanuit dat je in een land in Frankrijk een ander tarief zou moeten betalen. Ook vond ik het best wel vervelend dat ik geen berichtje heb gekregen van jullie zoals altijd als je een ander land binnen gaat met daarin of je je bundel in dat land kan gebruiken enz. Bij mij is er helaas niks meer aan te doen. Al hoop ik wel dat simpel er voor gaat zorgen dat voortaan mensen wel een berichtje krijgen waarin staat dat monaco buiten je bundel valt.

Verder hoop ik dat andere mensen dit lezen en hier optijd rekening mee houden voordat je ineens 50 euro lichter bent
icon

Beste antwoord door Sanne 5 August 2019, 12:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hi Sem,

Welkom op de Community!

Monaco is een bijzonder landje, het wordt volledig omringt door Frankrijk maar valt niet onder de EU. Monaco lag tot 3 september 2019 in zone 2, voor verbruik in zone 2 worden kosten gerekend. De tarievenlijst vind je hier.

Bij de grens krijg je normaal gesproken wel een welkomst sms. Heb je deze niet ontvangen? Dan adviseer ik even contact met de klantenservice op te nemen. Daar kunnen ze voor je kijken of deze wel of niet verstuurd is.

Groet, Sanne

Reageer