Beantwoord

Buitenbundelkosten door internetgebruik

  • 26 February 2021
  • 3 reacties
  • 377 Bekeken

Voor het eerst in volgens mij 4 jaar tijd nog nooit 1 cent buiten mn bundel geraakt.

21 februari krijg ik een SMS dat mn limiet bereikt is, 20 minuten later internet overgezet op mn andere simkaart.

Vandaag zie ik een leuke aanbieding voorbij komen met dubbele data maar zie tot mijn schrik dat ik in 20 minuten een rekening krijg van ruim €30!

 

Klantenservice gebeld maar echt vriendelijk kan ik het niet noemen.

Zit gelukkig nog in mn bedenktijd voor het nieuwe abonnement.

icon

Beste antwoord door Phil 1 March 2021, 14:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @AngeliqueR,

​​​​Erg begrijpelijk dat je schrikt als je deze kosten niet bewust maakt!

Het buitenbundelbedrag komt niet tot stond door hoelang je buiten je bundel verbruikt maar door hoeveel MB's je buiten je bundel verbruikt. Die MB's worden dan volgens het buitenbundeltarief in rekening gebracht. Download je bijvoorbeeld slechts een foto binnen die 20 minuten dan valt je verbruik wel mee. Kijk je bijvoorbeeld een filmpje, stream je muziek of update je een app in die tijd, dan gaat je verbruik een stuk harder qua MB’s.

Wil je mij via een privébericht je 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en vragen/wensen toesturen? Dan kijk ik graag nogmaals samen met je naar de situatie.

Groetjes,

Phil
 

Hoi Phil,

 

Ik ben misschien heel blond hoor maar hoe verstuur ik hier een pb? ☺

Reputatie 2
Badge +8

Haha, je moet het ook maar weten @AngeliqueR,

Door op naam van mijn collega @Phil  te klikken ga je naar zijn account en kan je op ‘stuur bericht’ klikken. Hij helpt je dan graag verder!

Groet,

Mila

Reageer