Beantwoord

internetbundel buitenland

  • 16 July 2019
  • 1 reactie
  • 891 Bekeken

Ik Ben in het buitenland buiten de EU. OP het vliegveld zet ik meteen de wufi aan. Kennelijk niet snel genoeg want ik krijg een bericht dat ik een bundel van 50 euro gekocht heb :(
Ik heb geen melding gekregen dat ik iets moest accepteren en ook geen vraag of ik een goedkoper alternatief wilde. Ik vind het heel vreemd dat er meteen geld afgeschreven wordt.
Ik probeer de helpdesk te bereiken maar die is er natuurlijk niet.
Beste uit de test? Niet echt.
icon

Beste antwoord door Tess 17 July 2019, 13:03

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi!

Welkom op onze community 😀


Ik kan goed begrijpen dat het vervelend is wanneer je extra kosten ontvangt.

Wel is het zo wanneer je naar een land buiten zone 1 reist je je mobiele gegevens uit dient te zetten voordat je het vliegtuig instapt. Hiermee voorkom je dat pagina's op de achtergrond blijven draaien.

Doordat je mobiel netwerk waarschijnlijk aan hebt laten staan zijn deze pagina's bij het landen pas afgesloten.
Op onze vakantiepagina vind je meer informatie over het gebruik van je abonnement in het buitenland.

Daarnaast bieden wij een Plafond aan om onze klanten te beschermen tegen buitenbundelkosten. Ik raad je aan om een Plafond te activeren via je persoonlijke pagina.
Onder het kopje ''Plafond'' vind je deze mogelijkheid terug.

Voor nu raad ik je aan om je mobiele gegeven en Roaming uit te zetten en enkel gebruik te maken van je Wifi verbindingen.
Mocht je nog verdere vragen hebben kun je ons contacten via onze klantenservice



Ik wens je alsnog een mooie vakantie toe!

Reageer