Beantwoord

Knop gegevenstoegang

• 1 februari 2019
  • 11 reacties
  • 358 Bekeken

Ik wil internet in het buitenland en moet volgens de toestelhulp de knop Gegevenstoegang in mobiele netwerken aanzetten, maar deze knop staat niet op mijn telefoon. Weet iemand waar ik die knop kan vinden? Ik heb een Motorola G
icon

Beste antwoord door Astrid 1 februari 2019, 10:45

Menu van toestellen, merk en type, daar kan verschil in zijn.

Ga naar instellingen, gegevensgebruik, mobiele gegevens (netwerken) aanzetten als deze nog niet zijn ingeschakeld. Vervolgens gegevens roaming aanzetten.

APN staat goed ingesteld?
Toestel herstarten.

Lukt het hiermee?
Hoe kan ik zien of APN goed staat ingesteld?

Op je telefoon voer je bij de instelling "APN:" het volgende in: internet.access.nl.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Badge +9

Ga naar instellingen, gegevensgebruik, mobiele gegevens (netwerken) aanzetten als deze nog niet zijn ingeschakeld. Vervolgens gegevens roaming aanzetten.

Toestel herstarten.

Lukt het hiermee?

Toestel herstarten.

Lukt het hiermee?

Reputatie 3
Badge +9

Toestel herstarten.

Lukt het hiermee?

Daarvoor volg je deze aanwijzingen.
Reputatie 2
Badge +8

Toestel herstarten.

Lukt het hiermee?

Op je telefoon voer je bij de instelling "APN:" het volgende in: internet.access.nl.
Reputatie 3
Badge +9
@Astrid 2 zielen 1 gedachte.
Dat is nou net het probleem, dat kan ik nergens vinden. Ook niet als ik bij instellingen bij zoeken intypen APN
Reputatie 3
Badge +9
Heb je dit al nagelopen?
Jaa, daar liep ik juist vast. Maar ik zojuist op een site van Motorola gevonden waar het aan lag, dus het is opgelost.
Maar bedankt voor je reacties.
Reputatie 3
Badge +9
Always a pleasure. 🙂

Wil je de oplossing met ons delen?
Bij Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten

Daar klikken op het plusje en internet.access.nl invullen en dan de stappen volgen op simpel toestelhulp Internet gebruiken in het buitenland -> internet handmatig instellen

Reageer