Beantwoord

onbekend, gebeld en gesmst naar buitenland?

  • 6 March 2019
  • 4 reacties
  • 455 Bekeken

Badge
Op mijn factuur zie ik een uitgaand gesprek naar Amerika. Ik heb dat ook op mijn telefoon staan, maar zou niet weten wat dat kan zijn geweest. Op de zelfde datum (14-2) zou ik ook 2x een sms hebben gestuurd (naar een ander nummer in Amerika). Dat is zeker niet aktief gebeurd. Ik ben mijn telefoon niet kwijt geweest. Hoe is zoiets mogelijk?
icon

Beste antwoord door Ilan 8 March 2019, 15:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Kun je even een print screen plaatsen van beide voorvallen op je telefoon, dan kan er meegekeken worden.

Wanneer je bij het activeren van een app een telefoontje of een smsje ontvangt dan zou dat logisch zijn, dat kan een buitenlands nummer zijn.
Badge
Bedankt. Ik ben inderdaad met een app bezig geweest, om gesprekken op te nemen. Goed dat ik daarmee niet ben doorgegaan, want zo kost het wel erg veel geld.
Reputatie 6
Daarvoor heb je geen app nodig.🙂 Bij een telefoongesprek zie je de optie opnemen en je hebt ook opnemen/recorder.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo,
Welkom op onze community,

Heb je al op je persoonlijke Mijn Simpel pagina naar je specificatie gekeken? Je kan deze vinden onder het kopje "facturen". Daar zie je precies wanneer en waarheen je hebt gebeld en ge-sms't. Soms moet je, zoals Snowboard ook aangeeft, bijvoorbeeld een applicatie activeren of bellen om een code te ontvangen.
Mocht je twijfels hebben, kan je natuurlijk altijd met onze klantenservice contact opnemen.
Wij kunnen je aan de hand van je persoonlijke gegevens verder helpen.

Groet en fijn weekend,
Ilan

Reageer