Beantwoord

€ 107 in een maand betalen

  • 17 May 2019
  • 1 reactie
  • 411 Bekeken

Badge
Ik moest 57€ als overig kost betalen en ik ontvangde een mail van Simpel die zegt dat ik een een verbod op mijn abonement kreeg omdat ik meer dan 40 euro als overig kosten uitgaf en ik moet 40 euro betalen om dit verbod op te heffen. En ik deed dat ik betalde 40€ maar ik dacht dat dat geld van de fcatuur in de eind van de maand zal afgenomen worden en de latste fcatuur zal 27 € worden. Maar dat gebuurte niet en ik wil mijn 40 € terugkrijgen want ik moet nu 67 € betalen boven de 40 die ik heb al betaald
icon

Beste antwoord door Alexandra 20 May 2019, 12:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Mohammadjumaa!

Welkom op onze Community! :)

Goed dat je hier even een vraag over stelt. De aanbetaling van €40 die je gedaan hebt staat op je factuur en wordt in mindering gebracht bij de automatische incasso. Bij een factuur van €67 wordt er dus als je de aanbetaling gedaan hebt nog €27 geïncasseerd. Je factuur vind je op je persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Facturen'. Meer informatie over de verrekening van het voorschot voor de gebruikslimiet vindt je hier.

Wil je geen buitenbundelkosten meer? Stel dan je Plafond in via je persoonlijke Mijn Simpel pagina.

Howdy!

Alexandra

Reageer