Beantwoord

1e keer kosten buiten de bundel

  • 2 August 2019
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

Beste mensen,

Onze zoon (14) heeft sins kort een abonnement bij jullie afgesloten. Op 31 juli ontving hij een bericht dat hij 100% van zijn datalimieten bereikt had. Hij is direct gestopt met internetten. De volgende dag was het de eerste van de maand. Hij ging er van uit dat er een nieuw tegoed stond. s'Avonds kwam een bericht dat vanwege overschrijding van de data 50 euro meer betaald moest worden.
Hij heeft vanochtend naar jullie gebeld. Het blijkt dat de nieuw bundel per 10e ingaat. Ik kan mij goed voorstellen dat je als 14-jarige deze fout kan maken Daarom vraag ik namens hem of jullie dit bedrag eenmalig willen kwijtschelden. Hij zal jullie erg dankbaar zijn. Alvast bedankt. Groet Sil
icon

Beste antwoord door Sanne 5 August 2019, 12:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hi Sil, welkom op de Community!

Ik kan mij voorstellen dat je met opgelopen kosten om een kwijtschelding vraagt. De Community is een openbaar forum, wij hebben hier geen inzage in persoonsgegevens of abonnementen. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

Verder adviseer ik om via Mijn Simpel het Plafond in te stellen om controle over de kosten te houden. Aan het einde van de bundel nog een stukje maand over? Dan kan je ook een MB-aanvuller bestellen.

Groetjes, Sanne

Reageer