Beantwoord

Aanbetaling niet verrekend op factuur

  • 13 November 2020
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

Ik heb een vraag. Ik heb namelijk mijn aanbetaling van mijn overige kosten al betaald maar in mijn simpel app staat nog steeds dat ik de overige kosten moet betalen hoe komt dat? daarnaast staat er bij mijn facturen dat ik 24,- euro moet betalen terwijl ik per maand 16,- euro betaal waar komt dat vandaan?

icon

Beste antwoord door Anonymous 16 November 2020, 10:17

Bekijk origineel

1 reactie

Beste @diam.m

Ten eerste van harte welkom op onze Community! 

Als je het Gebruikslimiet bereikt hebt wordt de simkaart geblokkeerd voor verbruik dat voor extra kosten zorgt. 
Zodra je het limiet bereikt vragen we per e-mail om een aanbetaling te doen op je factuur. Dit is niet verplicht. Als je het voorschot betaalt wordt je simkaart gedeblokkeerd en kun je tot het volgende limiet verder bellen, sms'en en internetten. Als je het voorschot betaalt wordt dit bedrag in mindering gebracht op de factuur over de betreffende periode. Op de factuur zie je dit terug als 'vooruitbetaling'.

Op je factuur staan altijd de maandelijkse abonnementskosten van de bundels die je hebt gekozen. Gebruik je meer dan je bundels, of diensten die niet binnen je bundels vallen dan betaal je het buitenbundeltarief. Voor meer informatie omtrent jouw buitenbundelkosten, verwijs ik je graag door naar jouw factuur en verbruiksspecificatie in de Mijn Simpel pagina. 

Om buitenbundelkosten te voorkomen, raad ik je aan om een Plafond in te stellen via de Mijn Simpel pagina. 
Wanneer het Plafond gelijk is aan de abonnementskosten kunnen er geen verbruikskosten buiten de bundel worden gemaakt. Zodra je jouw bundel hebt verbruikt, wordt je simkaart geblokkeerd voor al het buitenbundelverkeer. 

Mocht je verder nog vragen hebben omtrent jouw aanbetaling en verbruik, neem dan gerust even contact met ons op. 

Groet,

Lisa

 

Reageer