Beantwoord

abonnement opgezegd toch de kosten afgeschreven

  • 23 April 2020
  • 5 reacties
  • 310 Bekeken

Goedendag, 

Mijn 2 jaar abonnement is per 20 april beëindigd. Waarom blijven de maandelijkse kosten, namelijk voor de periode: 19 april 2020 - 18 mei 2020 afgeschreven worden?

MVG, Olga

icon

Beste antwoord door Alexandra 23 April 2020, 14:10

Bekijk origineel

5 reacties

Niet opkroppen Jan! 😀

Zeker niet! Ben ook zeer tevreden met Simpel maar ze hebben gewoon ook hun mindere punten en dat mag je ook gewoon benoemen. Misschien kunnen ze er wel iets mee:sunglasses: Het is natuurlijk een budget provider en ergens moet de winst vandaan komen... 

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Olenica

dat is vervelend inderdaad, we kijken graag even met je mee maar dat kan niet via de community omdat we een aantal gegevens van je nodig hebben. Kan je met ons contact opnemen zodat we je verder kunnen helpen? 

Alvast bedankt!

Groetjes, Alexandra

Hoi @Olenica,

Dit noemen ze het piep systeem. Opzeggen kan eigenlijk nooit op de laatste dag contract. Dat moet altijd een paar dagen later. Dus moet je een hele maand voorschieten ook om zogenaamd de buitenbundel kosten te kunnen bepalen. Vervolgens doet Simpel helemaal niets. Als jij niet reageert heeft Simpel bijna al het geld waarvoor ze geen diensten hebben geleverd zo in hun zak. Vervolgens moet gaan bepaalde mensen bellen en zegt Simpel “o wat raar, we gaan het in orde maken”. vervolgens krijg jij weer een maand later je geld terug...Mensen die niet bellen of niet goed hun rekeningen controleren zijn de sjaak.

Reputatie 2
Badge +2

Niet opkroppen Jan! 😀

Reputatie 2
Badge +2

Het zal best dat ergens de winst vandaan moet komen, ik denk dat dat eerder is met een betaald plafond, ‘buiten de bundel’-kosten of wisselen naar grotere bundels.

Als ze dit bewust en structureel zouden doen, gaat dat natuurlijk mis als iemand een brief stuurt naar Kassa of een ander TV-programma en vallen ze door de mand. Ik ga ervan uit dat het een foutje is.

Reageer