Beantwoord

Abonnement stopzetten als ik eerder verleng

  • 4 January 2019
  • 5 reacties
  • 1046 Bekeken

Hallo,

mijn abonnement loopt begin juli af. Nu heb ik mijn abonnement als verlengt met de euro deals en die gaat begin februari in. Moet ik mijn oude abonnement (die tot begin juli loopt) opzeggen?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Youri 5 January 2019, 01:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Hallo Annemiek,

Wat leuk dat je bij ons blijft! Je mag bij Simpel 6 maanden voor je contract afloopt verlengen. Als je verlengt dan wordt je huidige overeenkomst automatisch beëindigd vanaf de start van je nieuwe contract in de volgende factuurperiode. Je hoeft dus niets op te zeggen. Veel plezier met je nieuwe abonnement!

Groeten, Youri
Badge
Dat betekent dus dat je eigenlijk een abonnement van 6 maanden afsluit, als de maanden van het oude abonnement vervallen toch ? Dat zou wel heel leuk zijn om elke half jaar te verlengen dan ?
Reputatie 6
Alleen zo werkt het niet.😉
Je sluit een abonnement van 1 of 2 jaar af. Je begint alleen eerder aan je nieuwe contract waardoor deze ook eerder afloopt.
Reputatie 6
Je sluit een abonnement van 1 of 2 jaar af. Je begint alleen eerder aan je nieuwe contract waardoor deze ook eerder afloopt.
Nee hoor. ☺

Algemene voorwaarden.
5. Duur van de Overeenkomst en beëindiging
5.1 Tenzij anders overeengekomen wordt de Overeenkomst aangegaan voor een contractperiode van 24 maanden. Na afloop
van de overeengekomen contractstermijn wordt de Overeenkomst van rechtswege omgezet in een overeenkomst voor
onbepaalde tijd, tenzij je de Overeenkomst voor het verstrijken van deze minimale contractperiode met inachtneming van
een opzegtermijn van één maand hebt opgezegd bij de Klantenservice. Nadat deze Overeenkomst is verlengd voor
onbepaalde tijd heb je het recht de Overeenkomst met inachtneming van een opzegtermijn van één maand, te beëindigen,
tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen , onverlet de nakoming van je (betalings)verplichtingen.

Aanvullende Voorwaarden “Altijd de beste deals”
1. Simpel biedt in de periode 1 maart 2019 tot en met 31 maart 2019 de mogelijkheid om gebruik te maken
van de Altijd de beste deals-abonnementen zoals weergegeven op de homepage.
2. Het abonnement heeft een contractduur van 12 of 24 maanden.

Reageer