Beantwoord

Abonnement verlengen

  • 20 July 2020
  • 3 reacties
  • 300 Bekeken

Beste lezers;

Mijn abonnement verloopt op 6 september 2020, maar ik wilde dit graag verlengen.

Na de stappen te doorlopen zie ik dat het nieuwe abonnement 6 augustus 2020 begint, maar dan is mijn vorige abonnement nog niet verlopen en moet ik alsnog een bedrag van 10 euro betalen, terwijl ik met het nieuwe contract 2 maanden gratis zijn krijgen. Hierdoor heb ik in werkelijkheid maar 1 maand gratis en niet twee. Daarnaast wordt er vermeld dat met een GB gratis erbij krijgt, maar ik had met mijn vorige abonnement al 5 GB ipv van de 4 GB die zij vermelden. 

 

Weet iemand hier meer over? 

icon

Beste antwoord door Phil 22 July 2020, 12:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Moustafa,

Welkom alhier en leuk dat je bij ons wilt verlengen!

Een verlenging wordt altijd per eerstvolgende bundelperiode geactiveerd, in jouw geval is dat zo te lezen 6 augustus aanstaande. Op dat moment komt je oude abonnement te vervallen en gaat je nieuwe abonnement in, je betaalt zodoende niet voor twee abonnementen tegelijk en krijgt de volledige twee maanden gratis qua verlengkorting. 

De extra GB die je krijgt is van toepassing op de bundel die als beste verlengdeal is aangemerkt. Momenteel is dat de bundel van 4 GB waardoor je met de extra GB uiteindelijk uitkomt op een bundel van 5 GB per maand.

Groetjes,

Phil

Hoi, ik heb mijn abonnement verlengd bij Simpel. Nu heb ik 500 mb. Na verlenging 250 mb maar bij de aanbieding zag ik staan 1 gb extra. Is de 1gb extra dan voor hele abonnementsperiode? Gr

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Jippie12,

In deze topic wordt een soortgelijke vraag behandeld. Hierin wordt ook geadviseerd wat te doen in jouw situatie.

Groetjes,

Houssam

Reageer