Beantwoord

Ongeldige automatische incasso

  • 16 January 2019
  • 7 reacties
  • 697 Bekeken

Sinds 11-01-2019 ben ik overgestapt van Simpel naar Ben. Afgelopen week kreeg ik een mail van Simpel dat er via een automatische incasso €10 van mijn rekening zou worden afgeschreven voor de factuurperiode van 11-01-2019 tot 11-02-2019. Dat geld is inderdaad vandaag afgeschreven, maar ik maak als sinds 11-01-2019 gebruik van mijn nieuwe abonnement. Op welke manier kan ik dit geld terug gestort krijgen?
icon

Beste antwoord door Youri 16 January 2019, 23:19

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Hoi Denise,

Met het e-mailadres wat gekoppeld is aan je account op de community kan ik geen abonnement vinden. Ik kan dus niet met je meekijken. Heb je de factuur geopend in Mijn Simpel om te zien welke kosten hier op staan? Wellicht helpt deze FAQ op de community om de factuur toe te lichten.

Groeten, Youri
Hi, dat klopt. Het e-mail adres dat gekoppeld was aan mijn abonnement is: ...
Het betreft een maandelijks factuur, een automatische incasso zoals ik al genoemd had. Maar sinds 11-01 gebruik ik een ander abonnement en aangezien dit factuur is voor de periode 11-01 tot 11-02 lijkt het erop dat er iets mis gaat. Wie kan mij hierbij verder helpen? Ik wil de afgeschreven €10 uiteraard terug.
Reputatie 2
Badge +8
Hi @Denise,

Ik heb de factuur voor je nagekeken en zie dat de factuur onterecht in rekening is gebracht. Het bedrag dat reeds is afgeschreven, zal teruggestort worden naar het bij ons bekende rekeningnummer. Onze excuses voor het ongemak.

Je e-mailadres heb ik wegens privacyredenen weggehaald.

Groet, Astrid
Fijn, dankjewel! 🙂
Beste Astrid,
wanneer kan ik het geld op mijn rekening verwachten?

Met vriendelijke groet, Denise
Reputatie 2
Badge +8
Hi Denise,

Ik heb je een privé bericht gestuurd voor je persoonlijke gegevens zodat ik het voor je na kan kijken :)

Groet, Astrid

Reageer