Beantwoord

bedrag afgeschreven voor informatienummer 001889

  • 1 May 2023
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Er is een bedrag van 17,56 euro afgeschreven op 1 maart voor het bellen van dit nummer.

Kan iemand mij vertellen van wie dit nummer is ik kan mij niet herinneren dat ik gebeld heb.

(telefoonnummer 001889)

icon

Beste antwoord door Noor 3 May 2023, 14:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi @K1ttyS1mpel

Welkom op onze community! 

001889 is een betaalde informatie nummer. Dit valt niet binnen jouw bundel. Je kan met jouw belbundel naar alle Nederlandse vaste nummers en 06 nummers bellen.

Je hebt in dit geval naar een doorverbindservice gebeld.  Zij verbinden je door met een persoon/bedrijf/instantie en rekenen voor dat doorverbinden vervolgens een vrij hoog tarief. Ik raad daarom altijd aan om de contactgegevens op te zoeken op de website van het bedrijf/de instantie die je nodig hebt. Je kan in de belgeschiedenis van jouw toestel en op de specificatie terug zien wanneer en hoe laat je naar dit nummer hebt gebeld. Wij hebben helaas geen zicht naar welk bedrijf je via dit nummer bent doorverbonden. 

Mocht je liever geen buitenbundelkosten willen maken? Om extra kosten in de toekomst te kunnen voorkomen raad ik je graag aan om het Plafond in te stellen op jouw abonnement. 

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer