Beantwoord

Belachelijk hoge kosten

  • 10 July 2019
  • 3 reacties
  • 1763 Bekeken

Normaal betaal ik iedere maand netjes 1 euro voor mijn abonnement. Maar deze maand is er iets flink mis gegaan. Volgens mijn factuur moet ik meer dan 60?! euro betalen. Daarvoor kreeg ik een SMS dat ik zeer hoge kosten aan het maken was en dat mijn bundel geblokkeerd zou worden. Ik had op dat moment 30 euro extra kosten gemaakt. Dit was al extreem hoog voor mijn doen, maar door de extra MB aanvullers die ik gekocht had, zou het misschien kunnen kloppen. Ik heb hierna erg rustig aan gedaan. Een dag later waren de kosten opgelopen tot 43 euro! Ik snap er helemaal niks van. Op mijn factuur staat ook een totaal bedrag van 45 euro, alleen toch moet ik meer dan 60 betalen. Ik snap ten eerste niet waarom mijn factuur niet klopt. (ik heb alle subtotalen opgeteld) Ten tweede snap ik niet hoe de kosten zo hoog zijn opgelopen. Zo zou ik om 4 uur ‘s nachts voor 10 euro internet hebben verbruikt. Terwijl mijn mobiel op dat moment toch echt uit stond. Er is toch echt iets fout gegaan en hoop dat er naar een passende oplossing gezocht wordt. Ik hoop dat ik recht heb op de coulanceregeling, ik had geen flauw idee dat de kosten opeens zo hoog zouden uitvallen. Terwijl ik helemaal niet veel gebruik heb gemaakt van het internet - Screenshot verwijderd ivm Privacy-
icon

Beste antwoord door Youp 11 July 2019, 12:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Renato Daub,

Welkom op onze community.

Vervelend dat je een hoge rekening hebt ontvangen. Omdat ik via deze weg geen inzage heb in je verbruik, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je mee kunnen kijken.

Groet,

Mila

En….? Wat was het ik heb het ook nl.

 

Bij mijn specificatie staat alleen uit Nederland geen nr. Ik betaal al jaren 5e nu ineens tering hoog??????

Badge +8
Hi Anouk,

Welkom op onze community!

Wat vervelend om te lezen dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt.

Omdat ik verder geen gegevens van je heb kan ik inhoudelijk ook niets vertellen over jouw factuur en hoe het is opgebouwd.

Als je na het zien van je factuur en specificatie op ´Mijn Simpel´ onder het kopje ´Facturen´ nog steeds vragen hebt, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice.

Groet,

Youp

Reageer