Beantwoord

Belkosten 0900 nummer buiten de bundel

  • 21 January 2019
  • 4 reacties
  • 2521 Bekeken

Ik zie dat het bellen naar 0900 nummers apart in rekening wordt gebracht. Dat moet toch gewoon uit de bundel?
Het is een klantenservice nummer, en volgens mij mogen die geen extra belkosten in rekening brengen.
04-01-2019 13:07:21 +319000401630 naar overige infonummers 00:13:19 € 0,47
icon

Beste antwoord door Jennifer 21 January 2019, 15:53

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi, het bellen naar 0900-nummers valt buiten de bundel. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van het bedrijf dat je belt. Als je een dergelijk nummer belt, hoor je welke kosten dat zijn.
Als je dit nummer belt (de Mango klantenservice) is er geen melding wat de kosten zijn. Ik ging er dan ook van uit dat er gewoon uit de belbundel gebeld wordt. Dit is zelfs wettelijk zo geregeld, alleen het verkeerstarief mag gerekend worden. Ik denk dat hier sprake is van het onterecht in rekening brengen van kosten.
Badge +3
Hi Johan, we gaan het voor je uitzoeken. Ik ga je een prive bericht sturen, kan je daarop reageren en je contactgegevens sturen. Bedankt, groet Esmee
Ik heb precies hetzelfde. Op mijn laatste factuur zijn extra kosten berekend voor het bellen naar een 0900 nummer. Dit is het nummer van de Groene Hart Hopper om de regiotaxi te bestellen. Op hun site staat 'U betaalt uw gebruikelijke gesprekskosten'. Voor januari 2019 heb ik geen extra kosten voor dit nummer 0900- 9988778 hoeven te betalen. Graag hoor ik van u.

Reageer