Beantwoord

Betalingsregeling & factuur

  • 1 April 2019
  • 5 reacties
  • 764 Bekeken

Ik heb me laatste termijn betaald van me regeling, maar me telefoon is nog afgesloten geworden.. Dit moet ik in 2 dagen betalen betaald worden staat in een sms maar is dus al 3 dagen geleden betaald.. en nu?
icon

Beste antwoord door Astrid 2 April 2019, 12:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi Martin,

Dat is vervelend! Staat de factuur op je Mijn Simpel pagina als betaald?
Via de community heb ik jammer genoeg geen inzage in je klantgegevens waardoor ik geen gericht antwoord kan geven. De klantenservice kan je hier verder bij helpen.

Groet, Astrid

Ik heb vorige week netjes gebeld over een rekening. Werd netjes geholpen en zou een mail krijgen om de eerste termijn netjes te kunnen betalen. Mail nooit gehad maar vandaag wel een berichtje met binnen 5 dagen betalen anders sluiten we je af! Ik neem contact op om dit te voorkomen betaal iedere keer alles netjes maandelijks en dan krijg ik dit. Aangezien ik ook niet kan bellen is het best lastig om met jullie contact te leggen. Ik ben echt kwaad denk je iets geregeld te hebben en duidelijke afspraken gemaakt te hebben. Wordt je een paar dagen later afgesloten en moet je binnen 5 dagen reageren. Vind het echt hele slechte service aangezien ik netjes contact hebt gelegd met jullie. 

Hallo

Ik wil hee ll graag en betalingsregeling doen.

Hoe kan ik dat in orden maken..?

Mvg,

Arias

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Maureen8357 dit is niet de normale gang van zaken, naar. Ik adviseer je om even contact op te nemen met ons via www.simpel.nl/contact dan kunnen we samen kijken voor een oplossing. 

Groetjes Joachiem

Reputatie 2
Badge +7

Hooi Yeymy,

Welkom op onze Community!

Voor een factuur van €2,50 of hoger kan je gebruikmaken van een betaalregeling. Deze regeling ontvang je automatisch per e-mail als de betreffende factuur open staat. Je ontvangt het bericht als tweede betaalherinnering met het aanbod om het bedrag in tweeën te voldoen. De regeling is niet mogelijk voor meerdere facturen of facturen van onder de €2,50.

Het aanbod tot een betaalregeling werkt als volgt: het verzoek zal zijn om binnen 2 weken 50% van de factuur te voldoen via de iDeal link in de e-mail. Zodra deze 2 weken voorbij zijn en het eerste termijnbedrag is voldaan, ontvang je opnieuw een bericht per e-mail. Je hebt dan vervolgens nogmaals 2 weken de tijd om de resterende 50% van de factuur te voldoen. Het is dus even afwachten tot je een 2e betaalherinnering hebt ontvangen.

Groetjes, 

Houssam

Reageer