Beantwoord

Bij mijn abonnement van Simpel er gaat iets mis

  • 20 October 2019
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

krijg melding dat mijn factuur oploopt

icon

Beste antwoord door Joachiem 21 October 2019, 14:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

@Tinex49  dat is geen probleem. 

Kan je even contact opnemen met onze klantenservice? Dan kijken we met je mee zodat we je verder kunnen helpen.

Groetjes, Alexandra

Reputatie 2
Badge +8

Hi, wat leuk dat je een vraag stelt!

Heb je al eens op je persoonlijke Mijn Simpel pagina gekeken via mijn.simpel.nl? Daar kun je precies zien waarom je factuur eventueel zou oplopen.

Om een oplopende factuur voor je te zijn kun je een plafond instellen, zie ook https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten

Veel plezier op de Community en kijk gerust even rond.

Groetjes Joachiem

ik snap het niet

Reageer