Beantwoord

Buitenbundelkosten door internetgebruik

  • 16 April 2021
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Hallo,

Ik heb al jaren een abonnement bij simpel nooit geen problemen gehad.

Had nu gisteravond een online meeting is op de 1 of andere manier geen wifi verbinding geweest.

nu is mijn meeting afgelopen krijg een melding dat mijn abonnement geblokkeerd wordt ivm extra kosten.

en de kosten zijn al opgelopen tot 47 euro. Is er een mogelijkheid dat deze kosten terug kunnen of dat mijn abonnement nu niet geblokkeerd wordt

mvg  Sonja

 

icon

Beste antwoord door Phil 16 April 2021, 16:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag Sonja (@pietertje),

Balen dat je ongemerkt buitenbundelkosten hebt gemaakt doordat je wifi is weggevallen.

Om deze kosten te voorkomen raad ik aan om altijd de meldingen omtrent je verbruik in de gaten te houden. We versturen namelijk meldingen per sms wanneer je 80 procent en 100 procent van je internetbundel hebt verbruikt. Daarnaast kan je er ook voor kiezen om een Plafond in te stellen. Hiermee stel je een maximumbedrag per maand in en kan je geen extra kosten meer maken als je dat bedrag hebt bereikt. Tegoed binnen je bundel blijft daarbij gewoon bruikbaar.

Om je van een specifieke oplossing te voorzien is het wenselijk om even direct contact via de klantenservice te hebben. Dan pakken we je abonnement erbij en kijken we graag met je mee!

Groetjes,

Phil

Reageer